שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
חיפוש

עדשת זהות

העדשה עוסקת בזהויות השונות של התלמיד, בקשרים ביניהן ובמידת האקטיביות שלו בזהויות השונות . כמו כן מאפשרת העדשה התבוננות של התלמיד על המצפן הפנימי שלו – הערכים שמנחים אותו ואת בחירותיו.

מעגלי השתייכות

התבוננות על מעגלי הזהות והשייכות שמרכזיים עבור המשתתפים, ובירור רמת המעורבות האקטיבית בהם – דרך מתודות של מעגלי שייכות + דפי תלישה

הזהות שלי בצבעים

התבוננות על המכלול של החלקים השונים שבי, כיצד אני תופס את המכלול, ומה הקשר בין המרכיבים: דרך תעודת זהות אלטרנטיבית וקולאז'

מצפן אישי

התבוננות על המצפן האישי שלי – הערכים ,הרצונות והשאיפות שמנחים אותי, דרך מתודה של חקר מקרה אישי

דמויות משפיעות

התבוננות על דמויות שהשפיעו/משפיעות עלי ככלי בבירור אני רצוי/ תפיסות וגישות חשיבה שמנחות אותי