דיוקן

השלב השלישי בתוכנית מבחינת תכנים. דיוקן, במהות התצא”מית שלו, הוא הפנים הרבות שיש לכל אחד ואחת מאיתנו, והמופעים השונים שלנו באזורי החיים השונים ובתפקידים השונים בחיינו.

בכל מקום התנהגות אחרת שלנו באה לידי ביטוי, תכונות שונות ויכולות מתגלות החוצה. בשלב זה המשתתפים מתבוננים על עצמם ומנסים להבין אילו חלקים מהם יוצאים באזורי החיים השונים (משפחה/חברים וכד’), מה מכך הם אוהבים ומה היו רוצים לקחת מאזור אחד ולאמץ לאחרים. שלב זה גם עוסק בשאלות הקשורות לפרטיות/נראות: אלו חלקים אני חושף כלפי חוץ, ומה רמת הפרטיות/הצורך שלי בנראות.

דיוקן (צעירים)

התבוננות על החלקים השונים בתוכנו, והאופן בו הם באים לידי ביטוי בתחומי החיים השונים- דרך מגוון אפשרויות המתאימות לחטיבה – אימוג'ים, צילום ועוד.

דיוקן (בוגרים)

התבוננות על החלקים השונים בתוכנו, והאופן בו הם מתבטאים בתחומי החיים השונים. אפשרויות המותאמות לגילאי התיכון – עבודה עם קופסה או קובייה

העמקה

התמקדות באופן שבו אני בוחר להציג את עצמי כלפי חוץ, ושימוש בהתנסות "הפיד שלי"

משוב חיצוני (מעגל פירגון)

חיזוק תפיסת "העין הטובה" ותרגולה בקבוצה דרך תרגיל פירגון, וכן התבוננות על -מה קורה לי מול פידבקים חיצוניים