שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש

על תצא"מ תלמידים

תצא"מ תלמידים הוא מהלך שנועד לתת מענה משמעותי ל-6 צרכי העומק של התלמידים בקח"ל – 

קשר אישי , בטחון ,שייכות, מסוגלות, בירור מצפן פנימי ואוטונומיה. מתן המענה מעלה את הערך העצמי ומאפשר חיזוק משמעותי  של המוטיבציה הפנימית והעלאת תחושת הערך העצמי.

התוכנית כוללת מפגשים קבוצתיים שבועיים של מנטור/ית עם 15 תלמידים (חצי מכיתת  האם) , שבתוכם מתקיימים פיתוח אישי של התלמידים, חיזוק משמעותי של השייכות הקבוצתית וחיזוק יכולות רגשיות משמעותיות כגון מודעות עצמית, וויסות רגשי , ותקשורת בין אישית. היא בנויה על פי מהלך סדור ומספר שלבים, מבחינה תוכנית ומבחינת התמות דרכן היא מאפשרת התבוננות של הפרט על עצמו – היכרות מעמיקה, קרקע מצמיחה, דיוקן, עדשות, מיפוי תובנות, אל האופק.