א. תנועת הנפש לחזרה לביה"ס
ב. הצגה עצמית הדדית
ג. תיאום ציפיות לליווי של המנטור
ד. דרכי תקשורת
התכוונות לשיחה
פתיחה של המחנך:
כדי שנכיר קצת אני רוצה להראות לך תמונה מהחופשה האחרונה שלי- ולספר לך עליה
רק אם מתאים לך אשמח שתראה תמונה שלך מהחופש- מתוך הגלריה, מהשבוע האחרון
איך היה לך באירוע/טיול המצולם? ספר לי קצת על החופש שלך ?
משחק מניפת שאלות
אנחנו עכשיו נשחק את משחק השאלות, כל אחד בתורו יבחר קלף ושנינו נענה על השאלה שמופיעה בו (בקלף הראשון המורה עונה ראשון).
הערה למורה- השאלות הן קלילות ויחד עם זה הן מהוות בסיס להעמקה קצרה- בהמשך מצורף דף עם רציונאל השאלה, שתי שאלות המשך וכלים להעמקה. אין צורך לפתוח יותר מ3 קלפים.
א הבעת תודה על השיתוף/על האמון /הכנות(למשל -תודה על ששיתפת אותי. שמחתי להכיר אותך מאמין שיהיה לנו כיף ומוצלח ביחד
ב. הסבר על חשיבות ההכרות ההדדית
ג. הסבר על הסטינג העתידי:
אני המחנך שלך אנחנו נפגש בשיעורי חינוך, במפגש קבוצתי מיוחד שנקרא תצא"ם שנספר עליו בהמשך. בנוסף אני מלווה אותך בתהליך האישי שלך כאן, יהו לנו 6 מפגשים אישיים במהלך השנה ואני בשבילך לכל מה שאתה צריך
ד.יש משהו שחשוב לך להגיד לי ? שחשוב שאדע לקראת תחילת השנה?
כדאי להחליף מספרי טלפון
נבנה באהבה על ידי היפוקמפוס