דלג לתוכן
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
היכרות מעמיקה
היכרות מעמיקה
קרקע מצמיחה
קרקע מצמיחה
דיוקן
דיוקן
עדשות
עדשות
תובנות
תובנות
אל האופק
אל האופק
יצירת קשר
יצירת קשר
חומרים למנטור
חומרים למנטור
חומרים למוביל
חומרים למוביל
מנטורינג אישי
מנטורינג אישי
תפריט
היכרות מעמיקה
היכרות מעמיקה
קרקע מצמיחה
קרקע מצמיחה
דיוקן
דיוקן
עדשות
עדשות
תובנות
תובנות
אל האופק
אל האופק
יצירת קשר
יצירת קשר
חומרים למנטור
חומרים למנטור
חומרים למוביל
חומרים למוביל
מנטורינג אישי
מנטורינג אישי
היכרות מעמיקה
מפגש השקה
התחלות
הכרות בין הפרטים בקבוצה
בניית קבוצה דרך פעילויות חוץ
קרקע מצמיחה
אני בתוך קבוצת שייכות
העמקת העיסוק בשייכות
אמון ובטחון פסיכולוגי בקבוצה
חוזה קבוצתי
דיוקן
דיוקן (צעירים)
דיוקן (בוגרים)
העמקה
משוב חיצוני (מעגל פירגון)
עדשות
עדשת למידה
מה אני אוהב (ללמוד)?
סגנונות והעדפות בלמידה
אוטונומיה בלמידה
עדשות SEL
קבלת החלטות
התמדה
אמפתיה
ויסות
עדשת לא הצליח לי
עדשת זהות
עדשת מעברים וצמתים
עדשת חוזקות
עדשת ילדות ומשפחה
עדשת חברות
עדשת מלחמה
עדשת חלומות
עדשת גוף
תובנות
אל האופק
תפריט
היכרות מעמיקה
מפגש השקה
התחלות
הכרות בין הפרטים בקבוצה
בניית קבוצה דרך פעילויות חוץ
קרקע מצמיחה
אני בתוך קבוצת שייכות
העמקת העיסוק בשייכות
אמון ובטחון פסיכולוגי בקבוצה
חוזה קבוצתי
דיוקן
דיוקן (צעירים)
דיוקן (בוגרים)
העמקה
משוב חיצוני (מעגל פירגון)
עדשות
עדשת למידה
מה אני אוהב (ללמוד)?
סגנונות והעדפות בלמידה
אוטונומיה בלמידה
עדשות SEL
קבלת החלטות
התמדה
אמפתיה
ויסות
עדשת לא הצליח לי
עדשת זהות
עדשת מעברים וצמתים
עדשת חוזקות
עדשת ילדות ומשפחה
עדשת חברות
עדשת מלחמה
עדשת חלומות
עדשת גוף
תובנות
אל האופק
חיפוש
חיפוש
חומרים למוביל
חומרים למנטור
חומרים למאיצים
דף הבית
עדשות
זהות
עדשת זהות
העדשה עוסקת בזהויות השונות של התלמיד, בקשרים ביניהן ובמידת האקטיביות שלו בזהויות השונות . כמו כן מאפשרת העדשה התבוננות של התלמיד על המצפן הפנימי שלו – הערכים שמנחים אותו ואת בחירותיו.
זהות ושייכות
מעגלי השתייכות
מעגלי זהות ושייכות
התבוננות על מעגלי הזהות והשייכות שמרכזיים עבור המשתתפים, ובירור רמת המעורבות האקטיבית בהם – דרך מתודות של מעגלי שייכות + דפי תלישה
למפגש
זהות ושייכות
הזהות שלי בצבעים
מעגלי זהות ושייכות
התבוננות על המכלול של החלקים השונים שבי, כיצד אני תופס את המכלול, ומה הקשר בין המרכיבים: דרך תעודת זהות אלטרנטיבית וקולאז'
למפגש
זהות ושייכות
מצפן אישי
מעגלי זהות ושייכות
התבוננות על המצפן האישי שלי – הערכים ,הרצונות והשאיפות שמנחים אותי, דרך מתודה של חקר מקרה אישי
למפגש
זהות ושייכות
דמויות משפיעות
מעגלי זהות ושייכות
התבוננות על דמויות שהשפיעו/משפיעות עלי ככלי בבירור אני רצוי/ תפיסות וגישות חשיבה שמנחות אותי
למפגש