– טלפונים בתיקים, מתיישבים בסטינג מתאים, חיוך והזמנה להיכנס למפגש.
– אפשר טקס פתיחה קצר (כ-5 דקות).
אנחנו ממשיכים היום בעדשת זהות ושייכות.
במפגש הקודם התבוננו על מרכיבים שונים בזהות שלנו, וניסינו להבין מה מרכיב אותה? לאן אנחנו שייכים? מה מתוך זה הוא חלק בזהות שלנו?
היום נמשיך להתבונן על החלקים השונים שמרכיבים אותנו, וננסה להבין איזה מקום כל אחד מהחלקים האלו תופס אצלנו? מה מתבטא רק כלפי פנים? מה חשוב לנו להחצין? איזה חיבור או קשר יש בין החלקים השונים של הזהות שלנו?
• מזמינים את המשתתפים ליצור תעודת זהות אלטרנטיבית. כפי שבתעודה מציגים את פרטי הזיהוי (שם, תאריך לידה וכו'…) התלמידים מוזמנים ליצור תעודת זהות שמציגה את החלקים השונים בזהות שלהם (אפשר לפי סדר חשיבות/ כמה מקום זה נוכח בחיים שלו…)
• כותבים שם, מוסיפים או מציירים תמונה, ובשאר המקום כותבים, מאיירים את מרכיבי הזהות.
• ראו דף עם שאלות הכוונה (עזר לשיעור). אפשר למלא את הדף או להשתמש בשאלות לכתיבה.
• מה זה אומר שמרכיב מסוים הוא מאד דומיננטי בזהות? איך המרכיב הזה בא לידי ביטוי ביום יום?
• האם בכל מרכיבי הזהות שלנו אנחנו פעילים? (ואם לא- אז מה המקום שלהם בחיים שלנו? מדוע הם כל כך משמעותיים)
• אם מישהו שלא מכיר אתכם מסתכל על התוצר שהכנתם- מה לדעתכם הוא יראה? האם הייתם מוסיפים/ משנים?
• באיזה חלקים בזהות שלכם אתם גאים?
• איזה חלקים לדעתכם לעולם לא ישתנו?
נבנה באהבה על ידי היפוקמפוס