דלג לתוכן
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
היכרות מעמיקה
היכרות מעמיקה
קרקע מצמיחה
קרקע מצמיחה
דיוקן
דיוקן
עדשות
עדשות
תובנות
תובנות
אל האופק
אל האופק
יצירת קשר
יצירת קשר
חומרים למנטור
חומרים למנטור
חומרים למוביל
חומרים למוביל
מנטורינג אישי
מנטורינג אישי
תפריט
היכרות מעמיקה
היכרות מעמיקה
קרקע מצמיחה
קרקע מצמיחה
דיוקן
דיוקן
עדשות
עדשות
תובנות
תובנות
אל האופק
אל האופק
יצירת קשר
יצירת קשר
חומרים למנטור
חומרים למנטור
חומרים למוביל
חומרים למוביל
מנטורינג אישי
מנטורינג אישי
היכרות מעמיקה
מפגש השקה
התחלות
הכרות בין הפרטים בקבוצה
בניית קבוצה דרך פעילויות חוץ
קרקע מצמיחה
אני בתוך קבוצת שייכות
העמקת העיסוק בשייכות
אמון ובטחון פסיכולוגי בקבוצה
חוזה קבוצתי
דיוקן
דיוקן (צעירים)
דיוקן (בוגרים)
העמקה
משוב חיצוני (מעגל פירגון)
עדשות
עדשת למידה
מה אני אוהב (ללמוד)?
סגנונות והעדפות בלמידה
אוטונומיה בלמידה
עדשות SEL
קבלת החלטות
התמדה
אמפתיה
ויסות
עדשת לא הצליח לי
עדשת זהות
עדשת מעברים וצמתים
עדשת חוזקות
עדשת ילדות ומשפחה
עדשת חברות
עדשת מלחמה
עדשת חלומות
עדשת גוף
תובנות
אל האופק
תפריט
היכרות מעמיקה
מפגש השקה
התחלות
הכרות בין הפרטים בקבוצה
בניית קבוצה דרך פעילויות חוץ
קרקע מצמיחה
אני בתוך קבוצת שייכות
העמקת העיסוק בשייכות
אמון ובטחון פסיכולוגי בקבוצה
חוזה קבוצתי
דיוקן
דיוקן (צעירים)
דיוקן (בוגרים)
העמקה
משוב חיצוני (מעגל פירגון)
עדשות
עדשת למידה
מה אני אוהב (ללמוד)?
סגנונות והעדפות בלמידה
אוטונומיה בלמידה
עדשות SEL
קבלת החלטות
התמדה
אמפתיה
ויסות
עדשת לא הצליח לי
עדשת זהות
עדשת מעברים וצמתים
עדשת חוזקות
עדשת ילדות ומשפחה
עדשת חברות
עדשת מלחמה
עדשת חלומות
עדשת גוף
תובנות
אל האופק
חיפוש
חיפוש
חומרים למוביל
חומרים למנטור
חומרים למאיצים
דף הבית
מאיצים
אישיים
מאיצים אישיים
מפגש מס׳ 1
מפגש 1 – הכרות + השאלות
מאיצים
הכרות ראשונית ונעימה בין המנטור לתלמיד/ה
למפגש
מפגש מס׳ 2
מפגש 2: העמקת הכרות לאור מיפוי 3 צרכי העומק וחוזה
מאיצים
העמקת היכרות בהקשרים חברתיים, משפחתיים ושעות אחה"צ – דרך המיפוי האישי שיצרו התלמידים בנושאים קשר/שייכות ובטחון
למפגש
מפגש מס׳ 3
מפגש 3– העמקת היכרות וסיוע בחשיבה על השערים
מאיצים
העמקת ההיכרות בהקשרים לימודיים דרך המיפוי האישי שיצרו התלמידים בהקשרי מסוגלות, אוטונומיה ומצפן פנימי, וכן סיוע בחשיבה על בחירת שערי הלמידה -לאור מאפייני התלמידים והתנסותיהם
למפגש
מפגש מס׳ 4
מפגש 4: התלמיד בתהליך השינוי
מאיצים
ליווי התלמיד/ה בתהליך ההתפתחות שלהם: היכן נמצאים בדרך, מה מעסיק אותם, מה החוזקות, מה חוסם וכיצד ניתן להתקדם
למפגש
מפגש מס׳ 5
מפגש 5: התלמיד בתהליך השינוי
מאיצים
ליווי התלמיד/ה בתהליך ההתפתחות שלהם: היכן נמצאים בדרך, מה מעסיק אותם, היכן החוזקות, מה חוסם וכיצד ניתן להתקדם
למפגש
מפגש מס׳ 6
מפגש 6: סיכום התהליך השנתי ופרידה
מאיצים
סיכום התהליך המנטורינג האישי שהתקיים במהלך השנה, הצבת מטרה לחופש ו"טקס פרידה" לעבודה השנתית עם המנטור/ית
למפגש