תורת חיים >

מודל ייחודי ופורץ דרך לקידום תחום הקודש בעולם החינוך

אנחנו מאמינים בתפיסות ובמודלים החינוכיים המצויים בליבת תורת ישראל כבר אלפי שנים ומועברים במסירה מאב לבנו, ממורה לתלמידיו.
הפדגוגיה היהודית מדגישה את הלמידה בחברותא ככח מניע ומחייה את לימוד התורה, בנוסף לימוד התורה אינו מכוון לצבירה ידע בלבד אלא מכוון לפיתוח זהותו ומהותו של הלומד.
לימוד התורה אינו רק כלי להשגת ידע אלא ערך חינוכי ורוחני עמוק.
הלמידה היא נשמת אפו של עם ישראל, היא אף אינה כלי בלבד להשגת יעדים ומטרות, אלא ערך מרכזי העומד בפני עצמו, כנאמר בשאלה המובאת במשנה:
“רַבִּי מֵאִיר אוֹמֵר כָּל הָעוֹסֵק בַּתּוֹרָה לִשְׁמָהּ, זוֹכֶה לִדְבָרִים הַרְבֵּה, וְלֹא עוֹד אֶלָּא שֶׁכָּל הָעוֹלָם כֻּלּוֹ כְּדַאי הוּא לוֹ” (מסכת אבות פרק ו משנה א).
בבד בבד תלמידי הרשת נהנים מגישה לכלים פדגוגים חדשניים שמאפשרים להנגיש את דרכי לימוד התורה באופן מותאם ל-121.
צוותי המומחים שלנו מפתחים יחד כלים חדשניים על בסיס ידע פדגוגי מהארץ ומהעולם, על מנת שישרתו את הערכים החשובים עבורנו. באופן זה אנו מביאים ערכים עמוקים בכלים חדשים ונגישים.
כדי שלימוד התורה יהיה מעניין רלוונטי ומפתח זהות, אנו מעודדים בחירה, גיוון והעמקה.
אפשר לראות תלמידים שלנו ברשת בוחרים את נושאי הלימוד ובוחרים במסגרות העשרה וגיוון בלימוד הקודש.
על המודל הרשתי שפותח-
המודל מדגיש נושאים תורניים, רוחניים, חינוכיים, פדגוגים ורגשיים כאחד, אנו מכנים מודל זה “עץ חיים” – ומשתמשים בו כדי להוביל את תהליכי ההתחדשות בתוך בתי הספר של הרשת.

הרב סיון סרור – ראש ישיבת אמית באר שבע-
“בישיבת אמית באר שבע אנו מציעים לתלמידים מגוון רחב של אפשרויות בחירה, מסיירת גמרא הלומדת איתי בחדר המנהל ומדי בוקר לומדת גמרא לשמה ומתפנקת בכיבוד מושקע, המשך במרתונים ללימוד גמרא שתלמידים יכולים לבחור להשתתף בהם, פעילויות של לימוד לשמה עם פרסים בהפסקות ועוד שלל אפשרויות”

פורסם בתאריך: 09.03.2021