מתחם הגוגיה
מתחם אמית ע"ש משפחת גרין
לייעוץ מפגש במתחם הגוגיה >

פדגוגיה איכותיתבסביבה חדשנית

מתחם הגוגיה לפיתוח צוותי חינוך הוקם בשנת תשע”ה בשטח אמית כפר בתיה.
המתחם שתוכנן והוקם על ידי חברת FNI הבינלאומית בשיתוף חברת א.ב. מתכננים ישראל, חדשני ויחיד מסוגו בארץ, מדמה את ביה”ס העתידי ומשמש מקום מפגש לפיתוח, להשראה, לשיתוף ולמידה של צוותי חינוך.
מרחב הלמידה החדשני משפיע על התהליכים שהוא מזמן, משפיע על התפיסות הפדגוגיות, על דרכי הלימוד, וכפועל יוצא, גם על תכני הלימוד ודרכי ההערכה.
תפיסת העבודה במתחם משקפת את עקרונות שפת הגוגיה; שינוי תרבותי כולל, קהילות חינוכיות לומדות, שינוי תפיסת לומדים ומלמדים, שינוי הצומח מהשטח לצד מפגש עם חזית הידע העולמי.

מרחבי למידה המזמינים פדגוגיה חדשה
חוויית למידה אחרת בהרכבים משתנים ובחללים מגוונים
שקיפות המזמנת פתיחות ושיח משותף
למידה המותאמת לאינטליגנציות השונות

אמית גוגיהמתחם לכנסים ואירועי פדגוגיה

אמית גוגיהמתחם לכנסים ואירועי פדגוגיה

אדריכלות ייחודיתמאפשרת ומזמינה

מתחם הגוגיה

אמית גוגיהלמידה, פיתוח והשראה

אמית גוגיהלמידה, פיתוח והשראה

אדריכלותפדגוגית

בתהליך ההתחדשות החינוכית יש מקום חשוב לארגון הסביבה. יש לתת את הדעת על עיצוב מחדש של המרחב הפיזי הבית-ספרי כך שיבטא את התרבות הארגונית ואת תפיסת הלמידה החדשה בבית החינוך ובקהילה החינוכית הלומדת.

בעבר הורגלנו לראות למידה היררכית ואחידה שמותירה את המורה כמקור הידע הבלעדי. האדריכלות העכשווית מובילה עיצוב מחודש שיאפשר את הטמעת השינוי הפדגוגי. שינוי זה בא לידי ביטוי בלמידה שיתופית, הבניית הידע אצל התלמיד, למידה מותאמת, רב תכליתיות ועוד. מרחבי הלמידה החדשים מתבססים על חללים גדולים ופתוחים שצריכים לתת מענה לשימוש ההולך וגובר במרחבי למידה וירטואליים, על מנת לאפשר מגוון מתודות הוראה ולמידה גמישות.

קרא עוד >

יזמותומייקרס

מתוך הבנה שיזמות אינה עוד מקצוע תיאורטי נלמד אלא אופן חשיבה, התנהלות ודרך חיים, הקמנו את האקדמיה ליזמות המספקת לתלמידים כלים לפיתוח יצירתיות, חשיבה עצמית, סימון מטרות והוצאתן אל הפועל במסגרת עבודה על פרוייקטים אמיתיים עם חברות היי-טק ובליווי אנשי מקצוע מתחום היזמות הגלובלית.

פיתוח יכולות ומיומנויות יזמיות מפתחות מגוון כישורי חיים וכלים מעשיים החיוניים לעתידם ולהצלחתם של התלמידים בעולם של חוסר ודאות ושינויים תכופים. התכנים ומסלולי הלימוד מבוססים על ידע ופרקטיקות מובילות בעולם היזמות הגלובלי.

קרא עוד >

סדנאותבמתחם אמית גוגיה

הסדנאות במתחם אמית גוגיה מבוססות על התנסות בלמידה פעילה בסביבת למידה חדשנית, תוך הדגשת תהליכים, דילמות ושיקולי דעת בעבודת המורה על פי תפיסת הלמידה החדשה.

הסדנאות מיועדות ל 20-25 משתתפים (אלא אם צוין אחרת) ומותאמות לכל קבוצה בהתאם לצרכיה, למטרות הביקור ולשלב שבו נמצאת הקבוצה בתהליכי השינוי הפדגוגי והמערכתי שהיא מובילה בארגון, ברשות או בבית הספר. ניתן לפתח סדנאות מותאמות נוספות במהלך מפגש תכנון מקדים או בשיחה טלפונית, בהתאם לצרכי הקבוצה.

כתבות שיעניינו אותךבנושא הגוגיה

“כשאתה עומד במקום, אתה בעצם הולך אחורה”. אנחנו ברשת אמית מבינים שבעולם תזזיתי המשתנה בקצב מסחרר אסור לנו לעמוד במקום ואנחנו חייבים להתאים את החשיבה, התכנים, שיטות ודרכי הלימוד ואפילו את הסביבה הפיזית הלימודית לדור העתיד הצעיר שהינו אנרגטי, חסר סבלנות ובעל סף גירוי גבוה. איך עומדים בקצב שלהם ומביאים אותם להישגים? כנסו ותגלו:

כל הכתבות

נשמח לפגוש אתכםצרו איתנו קשר

img6_mob
מתחם אמית גוגיה
מתחם אמית גוגיה
ליאת שבת

טל’:03-9123123
דוא”ל:liat@amit.org.il

שעות פעילות

יום א-ה 08:00-17:00