אנשים שרואים רחוק >

פרס הוקרה לאשת החינוך דרורה גופס

פרס אות החינוך יוענק למנהלת לשעבר של בי”ס אמי”ת באר שבע דרורה גופס במסגרת ‘הוועידה השנתית – ישראל 2030’ של ‘בשבע’ וערוץ 7.

דרורה גופס, לשעבר מנהלת בי”ס דתי מקיף דתי אמי”ת באר שבע, היא הזוכה בפרס אות החינוך של ועידת ישראל 2030 של קבוצת ‘בשבע’.

הפרס יוענק לגופס במהלך הוועידה שתתקיים ביום רביעי כ”ח שבט (10.2.21) במתחם דיזיין סיטי במישור אדומים ותשודר באתר ערוץ 7. הפרס יוענק ע”י יו”ר קבוצת ‘בשבע’ דודו סעדה ויו”ר קבוצת ‘קס גרופ’ חנוך קס.

מנימוקי ועדת הפרס: אות החינוך מוענק לגופס על ניהול התיכון הגדול ביותר ברשת אמי”ת, בבאר שבע, המונה 1400 תלמידים. התיכון הכיל את כלל תלמידי ישראל, עולים מחבר העמים, אתיופים, רוסים וכלל עדות ישראל. התיכון בהובלת גופס הגיע להישגים בלתי רגילים כולל תחרויות לאומיות בפיזיקה, במתמטיקה ובמדעים.

יו”ר קבוצת ‘בשבע’ דודו סעדה: “דרורה גופס הייתה מנהלת של התיכון הכי גדול של רשת אמית, שהכיל את כלל ישראל. בזכות ניהולה של דרורה, בית החינוך הזה הגיע להישגים בלתי רגילים בתחרויות בין לאומיות, בפיזיקה ובמקצועות המתמטיקה. דרורה הייתה ראש תחום מצוינות ברשת אמית והיא בעצם זו שהובילה את ערך המצוניות ברשת. היא פרשה בשנה האחרונה מתפקידה ולכן אנחנו מבקשים להוקיר אותה על ידי האות של ישראל 2030 כי היא ראתה בעיניה איך בני הנוער שגדול בבאר שבע צרכים להיות שותפים בכלל החברה הישראלית בעשור הקרוב ועל כך היא השקיעה לילות וימים”.

לקריאת המשך הכתבה של ערוץ 7 שפורסמה ב-4.2.21 – הקלק כאן

פורסם בתאריך: 05.02.2021