אנשים שרואים רחוק >

יומן מסע- בעקבות חינוך פורץ דרך – דבורי חשין, מל״תית קהילת אמית דרום

חשין 4 חשין 5 חשין 7 חשין 8 חשין 9 חשין6

יומן מסע

1.4.2022

יום שישי בבקר נחתנו היישר ל-leffellschool בית ספר יהודי פלורליסטי.
ייחודו של ביהס הוא באמונה כי התלמיד מעורב, פעיל, ויוצר . יוזם..
התלמידים מעורבים בכתיבת תוכניות הלימוד.
המורים מתקבלים בראיון עבודה שנערך גם על ידי התלמידים עצמם שמנהלים עימו דיאלוג , תיאום ציפיות לתקשורת מייטבית.
מרגש היה לראות ולשמוע פרזנטציה אותה הציגו תלמידים במיומנות מעוררת התפעלות אודות יוזמות שעוסקות בתיקון עולם , אשר נותנות מענה לאנשים בעלי מוגבלויות ..
כאשר הם מעורבים יחד עם התלמידים לאורך כל התהליך החל מדיוק הצורך ועד לתוצר הסופי תוך דיוק והתאמה ובקרה של חווית המשתמש.

דבורי3
דבורי2
דבורי1
דבורי4

4.4.2022 יום שני

ממשיכים במסע והפעם
Mastery school Hawken קליבלנד
שיטת הלמידה בביה”ס מבוססת על PBL למידה מבוססת בעיה/פרוייקט.
התהליך מתבצע באופן הבא:
*דמות משמעותית בקהילה מציגה אתגר / בעיה
*כל תלמיד בוחר לשאול שאלות אישיות שמעסיקות אותו סביב הבעיה התלמיד חוקר את הנסיבות לאתגר, מעלה שאלות שמעניינות אותו לחקור אודות הנושא התלמיד מאתר ברשת מיידע שיכול להיות מענה ראשוני לשאלות שעלו
*התלמידים חוברים לקבוצה ומשתפים את זה את זה בשאלות שמעניינות אותם * השאלות שעולות נוגעות בתחומי דעת שונים .היסטוריה, מתמטיקה ,פיזיקה ,ערכים

* במהלך שנת למידה ישנה למידה מעמיקה סביב 2 בעיות ומציאת הפיתרון כחלק מהפרוייקט שאודותיו מקיימים הערכה.
*מערכת השעות מורכבת מקורסים שעוסקים במיומנויות נדרשות במסגרת פתרון הבעיה.
איתור מיידע, חשיבה ביקורתית, עבודת צוות, תחביר, עמידה מול קהל
* מפגש עם מנטור שמלווה את התלמיד והקבוצה .
למידה זו מזמנת ללומד חשיבה, הבנה ורלוונטיות לעולמות תוכן שמתקיימים בעולם האמיתי

חשין6
חשין 9
חשין 8
חשין 7
חשין 5
חשין 4