>

סיור חוקר מה הולך פה?

סיור חוקר מה הולך פה?

בסיור מסתובבים, נוגעים, יושבים, פותחים, סוגרים ולבסוף מתכנסים לאיסוף שאלות, הסבר ודיון על השפעת הסביבה הפיזית על הלמידה ועל תפיסת האדריכלות הפדגוגית של הרשת.

* מניסיון, מומלץ לא לוותר על הסיור!

בואו לגלות סדנאות חוויתיות ומעוררות מחשבה והשראה נוספות

אמית גוגיה מה הסיפור שלנו?

היכרות בסיסית עם תפיסת ההתחדשות הפדגוגית של רשת אמית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21.

* סדנת פתיחה המתאימה במיוחד בשילוב עם סדנת “סיור חוקר”

סופרמרקט שגרה – זה רע?

איך חושבים אחרת על תהליכים ועל נושאים שיש לנו קיבעון מחשבתי לגביהם? מהם הקיבעונות שיש לשבור כדי להתאים את בתי הספר למאה ה-21? בסדנה נלמד מתודה שבעזרתה ניתן לתרגל שבירת שגרות ולהתנסות ביצירת שינוי.

* מתאים גם לאנשי חינוך שאינם צוות בית-ספרי, לבעלי תפקידים ברשויות, לחינוך הבלתי-פורמלי וכדומה

 

מצוי-רצוי-מאתגר לאן הולכים מכאן?

סדנה שמאפשרת למשתתפים לאבחן את בית הספר או הארגון שלהם בעזרת מודל ששת המרכיבים. עבודה בקבוצות בפעילות מונחית של התבוננות עצמית וקבוצתית.

* מתאים לבתי ספר ולארגונים שנמצאים בתחילת תהליך התחדשות פדגוגית או ארגונית

 

מה ואיך? איך בונים תמונת עתיד?

סדנה פעילה בקבוצות בשילוב כרטיסיות משחק- אילו מיומנויות אנחנו רוצים להקנות לתלמידים שלנו ובאילו דרכים בית הספר או הרשות מתארגנים כדי להגיע לכך?

* מתאים למי שמרגיש שמרוב יוזמות וחידושים, קשה לבחור. סדנה שעושה סדר בבלגן!

 

מטקות  מתי לאחרונה שיחקתם מטקות?

סדנה משחקית חווייתית בפיתוח המכון למצוינות בהומניסטיקה. מה משחקים בכיתה- מטקות או טניס? מה ההבדל? ואיך אפשר “לשחק מטקות” בכיתה?

* מתאים במיוחד למורים

 

יחידת לימוד מא”ה איך בונים יחידות לימוד משמעותיות, ארוכות והוליסטיות?

בתהליך ההתחדשות לפי תפיסת אמית גוגיה, יש מעבר מבניית מערכי שיעור בודדים על ידי מורה בודד, לפיתוח יח”ל מא”ה על ידי קהילת מורים. עבודה בקבוצות ושימוש בערכה ייחודית שפותחה ברשת.

* כלי מעולה כהכנה לעבודת עומק עצמאית של צוותים

 

קהילה הגיעה זוכרים את המשחק חבילה הגיעה?

סדנה בהשראת המשחק הוותיק “חבילה הגיעה”- כיצד ניתן לפרוץ את גבולות בית הספר ולהפוך את הסביבה הפיזית וההון האנושי של הקהילה המקומית למשאב לימודי?

* מתאים לצוותים בית-ספריים או לגופים בהרכבים אזוריים

 

אדריכלות פדגוגית איך מתכננים סביבת למידה חדשנית?

איך משלבים חשיבה אדריכלית ופדגוגיה? סדנה בחדר התצוגה עם דוגמאות ריהוט מכל העולם. היכרות, חשיפה, הרחבה והעמקת הקשר בין חינוך לעיצוב וקבלת כלים בסיסיים ל”מורה המעצב”

* הסדנה מוגבלת למספר משתתפים קטן (עד 15 איש)

 

מדרש גוגיה הקשר בין למידה בית-מדרשית של פעם לבין הפדגוגיה החדשה

סדנה על הקשר בין דרכי הלמידה המסורתיות שיושמו בבתי המדרש לבין המגמות שסומנו על ידי משרד החינוך כמאפיינות פדגוגיה מוטת עתיד.

* מתאים גם לבתי ספר ממלכתיים

מתחם אמית גוגיה

כתבות נוספותשיעניינו אותך