פותחים שנה ברשת אמית זוכרים את אלה אור: הזמן קצר והאהבה מרובה

ברשת אמית החליטו לקחת את הסטטוס המרגש של אלה אור ז”ל – ‘היום קצר והאהבה מרובה’ ולהפוך אותו למוטו של פתיחת השנה ובבתי הספר בכל רחבי הארץ תלו שלטים עם המסר החינוכי.

 

‘הזמן קצר והאהבה מרובה’ היה המשפט המזוהה ביותר עם אלה אור ז”ל, בוגרת אמית אורי מעלה אדומים שנספתה באסון מכינת בני ציון בנחל צפית לפני חמש שנים.

 

רוחמה ווגל, מנהלת בית החינוך אמית אורי מעלה אדומים: ”הבחירה במשפט של אלה אור ז”ל בוגרת בית הספר שנספתה באסון צפית, מרגשת אותי מאוד! בחורה צעירה שבזמן הקצר שבו היא הייתה צריך להשקיע בבנייה, בחיבורים ובקשר ולא בניתוק. אני מקווה שכולנו נזכור ונפנים שהזמן קצר והאהבה מרובה”.

 

דניאל בארי, מנהל בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים: “יחד עם משפחת אור היקרים אנחנו מתרגשים מאוד שרשת אמית בחרה בצוואה החיה של אלה אור ז”ל. דיברנו עם התלמידים והצוות, כמה חשוב בימים אלו להרבות באהבת חינם, ואין משפט מדויק יותר משל אלה, להסביר כמה אין לנו זמן לשום דבר חוץ מאהבה”.

 

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “אנו מזמינים את כל באי הקהילות החינוכיות שלנו לייצר שינוי מקומי, לעודד חיבורים מבלי לטשטש זהויות ומחלוקות. דווקא בימים שבהם החברה הישראלית סוערת באש המחלוקת אנחנו מבקשים לעודד הקשבה ושיח, לעורר את האהבה לטוב המשותף לכולנו, מבלי לטשטש את המחלוקת ואת העמדות של כל אדם וכל צד. “האהבה מרובה לא רק בסיפור הלאומי אלא גם בסיפור הקהילה והכיתה. אנחנו מבקשים לפעול כי אף תלמיד לא ישאר דחוי מאחור, כי כלל תלמידינו יזכרו ולא יאפשרו לנטוש מאחור את הזולת”.

לצפייה בסרטונים ובמערכי שיעור לחצו כאן