אמית בונה סוכה >

אמית בונה סוכה – למשפחות המגוייסים

אמית בונה סוכה

התלמידים בונים סוכות למשפחות המגויסים. פרויקט ‘אמית בונה סוכה’ של תלמידי רשת אמית ברחבי הארץ יתמקד השנה במשפחות המגויסים הרבים בנוסף לקשישים ולמשפחות שזקוקות לסיוע בבניית הסוכה.

תלמידי ישיבת אמית נתיבות דרור באור עקיבא, הקדימו ויצאו כבר לפני יום הכיפורים למבצע שהפך למסורת בעיר. התלמיד ישי קרונמן שיתף: “אנחנו שמחים לעשות חסד ולבנות סוכות לאנשים שזה לא פשוט עבורם. יש קשישים ויש כאלה שאבא לא נמצא כי הוא במילואים, ואנחנו רואים בעניין הזה שליחות אמיתית. לכל משפחה שהגענו התקבלנו בשמחה ובמאור פנים, אנחנו שמחים לתת מעצמנו למען עם ישראל. הבנייה הייתה באווירה טובה ושיתוף פעולה טוב וגם היתה הכנה מצויינת לחג הסוכות”.

הרב מתן הומינר, מנהל הישיבה: “השיח התמידי שלנו עם התלמידים איפה הם תורמים בעת הזאת, תקופת מלחמה לעם ישראל? בניית סוכות לחיילי מילואים מגויסים הוא המעט שאנחנו יכולים לתמוך במאמץ ובהקרבה שעושים חיילי המילואים.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית אומר כי בשנת המלחמה, החיבור של התלמידים לחסד ולעשיה למען הקהילה הוא שיעור אמיתי בחינוך. בתי הספר שלנו מחנכים לערבות הדדית, השותפות בבניית הסוכות היא הדרך של התלמידים לתת ולהיות חלק מהעשיה והאחריות הלאומית, “בסוכות השנה כולנו נזכור ונזכיר את אחינו החטופים כבר שנה בעזה ואת בוגרינו שנפלו על הגנת העם והארץ”.

פורסם בתאריך: 13.10.2024