חדשות וחדשנות בחינוך >

פותחים תשפ”ד בחסד: אמית המר בונה סוכה

פותחים תשפ

גם השנה, כמיטב המסורת לקראת חג הסוכות, פרויקט ‘אמית בונה סוכה’ של רשת אמית יוצא לדרך. השבוע יצאו תלמידי ישיבת סנהדרין שבקרית החינוך אמית המר רחובות לבניית סוכות ברחבי העיר רחובות, עבור קשישים, בעלי מוגבלויות ומשפחות חד הוריות אשר מתקשות במלאכה.

מבצע בניית סוכות פועל באמית המר בשנים האחרונות, ובכל שנה ישנם עוד ועוד תלמידים שמבקשים להשתתף במבצע חשוב זה. הקהילה ברחובות שמחה ומברכת את המיזם, ומפנה אל התלמידים – מבוגרים, חולים ואנשים שאין באפשרותם לבנות את הסוכה.

התלמידים מישיבת סנהדרין, קריית החינוך אמית המר, התחלקו לצוותים, ביצעו רישומים מפניות של אנשים הזקוקים לעזרה והתפזרו ברחבי העיר לקיים את המצווה החשובה.

אורי חדאד, תלמיד כיתה י”א מישיבת סנהדרין, ממארגני הפרוייקט: “זכות היא לנו לקחת חלק מפרויקט החסד הגדול הזה, לפתוח את השנה אחרי יום הכיפורים במצווה זה דבר מרומם. היה מאד מרגש לראות את האור על הפנים של אותם שבנינו להם, רק זה לעצמו מספיק לנו, שנזכה לעשות רק טוב לעם ישראל”.

הרב יהונתן חייט, ראש ישיבת סנהדרין: “אנו בישיבה מחנכים לאהבה ולחיבור לכלל ישראל כך שבניית הסוכות היא פועל יוצא לכך. היה מרגש לראות את ההירתמות בזמנם הפרטי. אשריכם ישראל”.

אליחי דדי, מנהל קרית החינוך אמית המר: “עולם חסד יבנה. מברך את תלמידינו היקרים והצוות החינוכי הנפלא שזוכים מיד בצאת כיפור להרוויח מצוות רבות הן בין אדם לחברו והן בין אדם למקום”.

פורסם בתאריך: 29.09.2023