מצטייני משרד החינוך

מצטייני משרד החינוך תשפ”דבתי הספר המצטיינים של רשת אמית

מצדיעים ל-15 בתי הספר מרשת אמית שנבחרו כמצטייני משרד החינוך לשנת התשפ”ד!🏆
בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.
מורי בתי החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

15 הקהילות החינוכיות המצטיינות: ישיבת אמית נתיבות דרור באור עקיבא, וקרית החינוך אמית עתידים באור עקיבא, אולפנת אמית נגה בבית שמש, אולפנית אמית חיפה, אולפנת אמית אוריה בבאר שבע  וישיבת אמית באר שבע. אמית הלל ברחובות וישיבת אמית עמיחי בעיר, אולפנת אמית גבעת שמואל, קרית החינוך אמית קרית מלאכי ותיכון אמית אורי מעלה אדומים, אולפנת אמית להבה בקדומים  ומדרשת אמית מודיעין, ישיבה תיכונית אמית צפת וקרית החינוך הדתי אמית חצור.

 

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההישג בשנת המלחמה המורכבת מחמם את הלב. יש בו הוקרה גדולה למורים הממשיכים במסירות ובאהבה לשמור על שגרת למידה ולפעול למצוינות ולמתן מקום לכל תלמיד. “רשת אמית מאמינה כי המורים הם מרכזה של הקהילה החינוכית הלומדת, הכרה במצוינות של מורים והשקעה בפיתוחם חיוניות למען הצלחת החינוך”.