מצטייני משרד החינוך תשפ”ד >

שנה שניה ברציפות: אמית חצור – מצטיין משרד החינוך

אמית חצור – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך אמית חצור נכנס לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ד, כך התבשר השבוע המנהל בועז יוספי. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

בועז יוספי מנהל אמית חצור: “בשנה כל כך לא פשוטה, אני מצדיע למורים שלנו שנאחזים בכל הכח בשגרה ומבקשים לתת לתלמידים שלנו מקום, בלב, בבית החינוך ובמציאות של מלחמה”.

מיכאל קבסה, ראש המועצה המקומית חצור הגלילית: “גאים בקרית החינוך אמית חצור הגלילית על הזכיה התואר בית ספר מצטיין של משרד החינוך. הבחירה הסתמכה על מדדים שונים בתחומים ערכיים, חברתיים ולימודיים, ומעידים על העשייה הרבה”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההישג בשנת המלחמה המורכבת מחמם את הלב. יש בו הוקרה גדולה למורים הממשיכים במסירות ובאהבה לשמור על שגרת למידה ולפעול למצוינות ולמתן מקום לכל תלמיד. “רשת אמית מאמינה כי המורים הם מרכזה של הקהילה החינוכית הלומדת, הכרה במצוינות של מורים והשקעה בפיתוחם חיוניות למען הצלחת החינוך”.

פורסם בתאריך: 19.08.2024