חדשות וחדשנות בחינוך >

שיעור חינוך בחופש

המורה והתלמידות המתנדבות

קרדיט צילום תמונה: תהילה יפרח

חוץ משיעורי אנגלית לבגרות, המורה תהילה יפרח מקרית חמ”ד אמית בשדרות מעבירה לתלמידים שלה שיעור לחיים.

כבר חודשים שהיא יחד עם חברותיה מפעילות בעיר חמ”ל למען החיילים שבעזה. בחמ”ל של תהילה הן מכינות אוכל חם וביתי ומעבירות מאות מנות בשבוע לחיילי צה”ל ברצועה.

גם חיילי המילואים המגינים על העוטף לא מקופחים, מידי יום תהילה יחד עם תלמידיה וגם כיתות שלמות מהתיכון הממלכתי של אמית בעיר מכינים מאות כריכים מושקעים לחיילים ודואגים להפצתם.

גם בחופש הגדול, תלמידים לא משאירים את המורה לבד עם המשימה. הם עורכים ביניהם תורנות ומגיעים לבית של תהילה, ללמוד שיעור בנתינה. גם בחופש.

תהילה מסבירה כי המימון למצרכים מגיע מאזרחים טובים בכל הארץ, רבים מהם חיילי מילואים שנהנו מהאוכל וכשהם חוזרים מהשירות הם לא שוכחים לתרום ולעזור כדי שהמיזם המיוחד יימשך. “בלי העזרה של התלמידים המקסימים שלי ושל כל התורמים מעם ישראל הנפלא לא היינו מצליחות להוציא 700 מנות מבושלות לשבת ומאות כריכים כל בוקר. יש חקלאים ששולחים לנו תוצרת, יש הרבה תלמידים שאוספים מצרכים בסופרים ויש סתם אנשים טובים ששמעו והחליטו לתרום. מעל הכל, החמ״ל שלנו מורכב בעיקר מנשים טובות,שמתפנות ועושות הכל מהמטבח הביתי שלהן. כך שכל הקרדיט מגיע לנשות שדרות ותלמים האלופות”.

דביר אדרי , תלמיד כיתה יב’ בקרית חמד אמית שדרות: “כאן בשדרות אנחנו מרגישים יותר מכולם את ההשקעה והמסירות של חיילי צה”ל למען הביטחון שלנו. זו זכות גדולה עבורנו, במיוחד בחופש, לקחת חלק בפרוייקט של המורה, לאסוף מצרכים ולהכין כריכים כדי לפנק בהם את החיילים”.

אלון דוידי, ראש העיר שדרות אומר כי בהתלהבותה, הצליחה המורה תהילה לרתום רבים מהתלמידים והתושבים וכך, מידי יום, שדרות אומרת תודה לחיילי צה”ל”.

לתרומות בביט או בפייבוקס – 0546671569 תהילה יפרח (חניה)

פורסם בתאריך: 07.07.2024