חדשות וחדשנות בחינוך >

רחובות: אמית הלל וישיבת אמית עמיחי – מצטייני משרד החינוך

ישיבת אמית רחובות

בית החינוך אמית הלל וישיבת אמית עמיחי ברחובות נכנסו לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ד, כך התבשרו השבוע מנהלת בית החינוך מירי גיל וראש הישיבה הרב שמעון שושן. מורי בתי החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

הרב שמעון שושן, ראש הישיבה: “האהבה של הצוות לתלמידים ולתחום הדעת שהם עוסקים בו יחד עם מקצועיות ומסירות, הם המפתח להיות מצטיין. ההצטיינות היא של הצוות המנצח שלנו יחד עם תלמידים מדהימים, הורים והשותפים הנהדרים שלנו בעיריית רחובות במשרד החינוך וברשת אמית”.

מירי גיל, מנהלת בית החינוך אמית הלל: “הזכיה מגיעה בזכות צוות נפלא מקצועי מסור רגיש ונאמן אשר חובק את תלמידותיו בשליחות חינוכית המפעמת מתוך הנשמה מכל הלב. כל תלמידה בבחינת עולם, באופן מיוחד בשנת מלחמה מאתגרת, הובילו אותן כשהם בחזית כאמהות לבנים לוחמים כנשים לביאות של לוחמים שילבו משפחה ועבודה. מתוך שליחות חינוכית וערכי אהבת הארץ והאדם,הצוות שילב בתבונה למידה וחוויות. תוך כדי סערת מלחמה העניקו רגש וחמלה, הנחילו ערכים ואמונה באהבת הארץ והמדינה תוך גילויי סולידריות לעם כולו. צוות נאמן מסור שמחנך את הדורות הבאים, הראויים למלוא הערכה הוקרה ותודה. תודה לעירית רחובות ולרשת אמית על הליווי והתמיכה”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההישג בשנת המלחמה המורכבת מחמם את הלב. יש בו הוקרה גדולה למורים הממשיכים במסירות ובאהבה לשמור על שגרת למידה ולפעול למצוינות ולמתן מקום לכל תלמיד. “רשת אמית מאמינה כי המורים הם מרכזה של הקהילה החינוכית הלומדת, הכרה במצוינות של מורים והשקעה בפיתוחם חיוניות למען הצלחת החינוך”.

פורסם בתאריך: 21.08.2024