חדשות וחדשנות בחינוך >

פורים באמית רננים – משמחים את החולים במאיר

עם כניסת חודש אדר ב’, החליטו תלמידות בית החינוך אמית רננים, להעביר את השמחה הלאה אל מי שזקוק לו במיוחד. כך נסעו, כ- 20 בנות משכבת י’ לבית החולים מאיר בכפר סבא, לשמח ילדים במחלקת ילדים.

לאחר תיאום מראש עם ליאורה, מהמרכז החינוכי במחלקה. היא לקחה אותן לשמח במיון ילדים, באשפוז יום ילדים, במחלקות הילדים ובמרכז החינוכי. התלמידות רקדו ושרו, חילקו שוקולד ובלונים.

הילדים שמחו, ההורים התרגשו וגם צוות האחיות הצטרף במחיאות כפיים ובשמחה גדולה. היתה חוויה מיוחדת ומרגשת. בעיקר לאחר תקופה ארוכה של קורונה שבה לא ניתן היה להכניס למחלקות אנשים מבחוץ שאינם משפחה קרובה.

עדן לביא תלמידת כיתה י4 שיתפה: “היה ממש מרגש לשמח את הילדים ולראות את התגובות שלהם ואת החיוכים שלהם. כיף לצאת מהשגרה הנוחה שלנו החוצה ולשמח את מי שבאמת צריך”.

אפרת שוורץ, מנהלת התיכון: “בפורים כל אדם הופך להיות מקבל ונותן. כולנו נותנים ומקבלים. זה היופי של הימים האלו, המעורבות החברתית שאליה אנחנו מחנכות כל השנה. לכן היה כל כך טבעי ומתבקש לצאת מחוץ לבית הספר ולשמח את ילדי וצוות בית החולים מאיר בכפר סבא. שמחה אמיתית תמיד מגיעה עם נתינה, ואכן ראינו כמה הבנות שמחו לשמח ונפתחו הלבבות לעשיה אמיתית של חסד מתוך אהבה וראיית האחר. תודה גדולה למורות בתיה מלאך ורינת בר חי על היוזמה ועל הוצאתה אל הפועל”.

פורסם בתאריך: 15.03.2022