מצטייני משרד החינוך תשפ”ד >

מדרשת אמית מודיעין – מצטיינת משרד החינוך

מדרשת אמית מודיעין - נולדת להשפיע

מדרשת אמית מודיעין נכנסה לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ד, כך התבשרה השבוע המנהלת ליאת וגשל. מורות האולפנה יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

ליאת וגשל, מנהלת מדרשת אמית מודיעין: “זכות גדולה להיות ברשימת בתי הספר המצטיינים של משרד החינוך. התודה הגדולה והראשונה מגיעה לאנשי ונשות הצוות המדהימים שלנו שעוסקים בהתרגשות ובגאווה ובתחושת שליחות בעבודת החינוך ובמיוחד בשנה מורכבת זו. תודה גם לעיריית מודיעין ולרשת אמית על הליווי והתמיכה”.

“אנו גאות בבנות שלנו שסוללות לעצמן לאורך השנים את הדרך להצלחה ברמות הגבוהות ביותר שיש, הן משלבות מגמה מדעית עם מגמה אומנותית לצד לימודי קודש משמעותיים, מתוך חיבור אמיתי ומתוך אמונה שהן יכולות להשיג כל מה שהן תרצנה בכל תחום שהן תבחרנה. הן מיישמות בצורה הכי מרגשת את מה שאנחנו אומרות להן כל הזמן כי הן נולדו להשפיע! בלי לוותר לשים לב לנשמה שלהן ושל הסובבים אותם”, מוסיפה וגשל. “אין לי ספק כי מהמדרשה שלנו תצא הנשיאה הבאה, הרבנית הבאה, שופטת הבאה וכל תפקידי ההנהגה הנשית בארץ ובעולם. זכות גדולה ללוות את התלמידות המדהימות האלה לאורך השנים יד ביד עם ההורים המופלאים שלהם כאשר כולנו יחד קהילת מדרשת אמית מודיעין”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההישג בשנת המלחמה המורכבת מחמם את הלב. יש בו הוקרה גדולה למורים הממשיכים במסירות ובאהבה לשמור על שגרת למידה ולפעול למצוינות ולמתן מקום לכל תלמיד. “רשת אמית מאמינה כי המורים הם מרכזה של הקהילה החינוכית הלומדת, הכרה במצוינות של מורים והשקעה בפיתוחם חיוניות למען הצלחת החינוך”.

פורסם בתאריך: 20.08.2024