חדשות וחדשנות בחינוך >

מגבעת שמואל לאולימפיאדה הבינלאומית בקזחסטאן

מגבעת שמואל לאולימפיאדה הבינלאומית בקזחסטאן

שירה גרוס, תלמידת כיתה י”א באולפנת אמית גבעת שמואל זכתה במדליית זהב – ותייצג את מדינת ישראל באולימפיאדת הביולוגיה הבין לאומית בקזחסטאן.

גרוס, קטפה את המקום הראשון וזכתה במדליית זהב באולימפיאדת הביולוגיה הלאומית, מה שסולל את דרכה לאולימפיאדה הבין לאומית בקזחסטאן שתתקיים בקיץ הקרוב.

“מי שרוצה להגיע לאולימפיאדה צריך דבר ראשון להאמין בעצמו ביכולות שלו. אחר כך מגיע השלב של ההשקעה, העבודה הקשה ופיתוח חוסן מנטלי”, אומרת שירה גרוס בתגובה לזכייה. “אני עדיין קצת לא מעכלת עד הסוף את העובדה שזכיתי. אני מודה ממש לכל האנשים הטובים שעזרו לי בדרך ולאלוקים שהרגשתי שהיה איתי שם בכל צעד וצעד. זה לא מובן מאליו”.

“אני אעשה את כל מה שאני יכולה כדי לייצג את ישראל בכבוד, ובאה לאולימפיאדה עם הרבה רצון גם להראות לעולם את הסיפור שלנו, של עם ישראל ושל מדינת ישראל, במיוחד בשנה הזאת”, היא מוסיפה. “אסור לתת לאנשים לשכוח, ויותר מכך, אסור לנו לשכוח. צריך לתת מקום למה שהעם שלנו עובר, לחטופים, לחיילים. אני הולכת לעבוד קשה ולקוות לטוב, כמו תמיד. אני מאוד מקווה שעוד נשים צעירות יבואו אחריי, שידעו שזה אפשרי. להיות בת אולפנה ולהיות נערה דתיה בנבחרות ישראל זה אמנם לא קל ויהיה בהתחלה קשה, אבל זה הכי מתגמל שבעולם”.

אורית קאופמן, מנהלת האולפנה: “שירה שלנו כבר שלוש שנים בעקביות משתתפת בתחרות הזו ובכל פעם שלא זכתה, אמרה את המשפט הבא: “ברור שאגש גם בשנה הבאה. התמדה השקעה ונסיון זה כל הסיפור.” מכל מלמדי השכלתי, ומתלמידי יותר מכולם!”. יישר כוח לצוות מדעים באולפנה ולעדי הנשקה מנהלת התיכון על הליווי!!”.

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל: “אנו גאים בבני הנוער הנפלאים שיש לנו בעיר, אשר מוכיחים כל פעם מחדש, כי להשקעה ולהתמדה יש תוצאות. הישג מרשים זה של שירה, הוא הוכחה נוספת למערכת חינוך מובילה ופורצת דרך, שיש לנו כאן בגבעת שמואל. שירה מהווה מקור להשראה עבור בני הנוער הנפלאים והאיכותיים שלנו ומקור לגאווה עבור העיר כולה”.

פורסם בתאריך: 20.05.2024