חדשות וחדשנות בחינוך >

כבוד לעיר: 100% זכאות לבגרות באולפנת אמית צפת

כבוד לעיר: 100% זכאות לבגרות באולפנת אמית צפת

מחזור תשפ”ב באולפנת אמית צפת סיים עם 100% זכאות לבגרות. כך עולה מהנתונים שמפרסם השבוע (ב’) משרד החינוך במסגרת התמונה החינוכית לשנת הלימודים תשפ”ב (הנתון אינו כולל את בנות החינוך המיוחד).

נתוני התלמידות קפצו גם בהצטיינות במתמטיקה, כך ש21% מהבוגרות סיימו את הלימודים בבגרות ברמת חמש יחידות מתמטיקה לעומת 14% בשנה שעברה. הישגי התלמידות בבגרות באנגלית הגיעו לשיא שכן כ-56% מהן סיימו בהצלחה את הבגרות עם חמש יחידות באנגלית לעומת 35% בשנה שעברה. יותר מ- 15% מהתלמידות סיימו את השנה עם תעודת בגרות מצטיינת, וזה שיא של העשור האחרון. מדובר בתלמידות שהצטיינו באנגלית ובמתמטיקה וכי ממוצע כל ציוני התעודה שלהן הינו לפחות 90.

יפה שמש, מנהלת האולפנה: “מרגש מאוד שהאולפנה, שהינה בית ספר לא סלקטיבי הקולט את כל תלמידות החמ”ד בצפת והאזור מגיעה ל- 100% זכאות בבגרות איכותית. כל זה ב”ה תודות לצוות מקצועי, צוות שנמצא בלמידה מתמדת שדואג לכל תלמידה ותלמידה”.

“תודה מיוחדת לחנה כהן הרכזת הפדגוגית וחיננית חדד רכזת בגרויות והמחנכות דורית מרום ורוית פנצק, שיחד עם הנהלת בית הספר משקיעים משאבים רבים בבניית תוכנית אישית. הדבר המשמח שיחד עם ההגעה להשגים המרשימים, אנו משקיעים בבניין האישיות של התלמידה בבניין הרוחני והערכי של כל אחת. כל זה מתוך אמונה גדולה תודה לה’ יתברך על הזכות הגדולה לזרוע וגם לקצור”.

פורסם בתאריך: 12.09.2023