חדשות וחדשנות בחינוך >

כבוד בשומרון: 100% זכאות לבגרות בישיבת אמית ברוכין

צוות ישיבת אמית ברוכין

מחזור א’ בישיבת אמית ברוכין בשומרון סיים עם 100% זכאי בגרות, לפי נתוני משרד החינוך. ראש מועצת שומרון יוסי דגן “החינוך הוא לב העשייה בשומרון, גאים בנוער שלנו ובצוות המורים”.

הצלחה גורפת: תלמידי מחזור תשפ”ג בישיבת אמית ברוכין בשומרון סיימו עם 100% זכאים לבחינת הבגרות, כך עולה מהנתונים שפרסם משרד החינוך זמן קצר לאחר תחילת הלימודים.

מדובר בתלמידי מחזור א’ של ישיבת ברוכין, שהוקמה לפני שנים ספורות וכבר מחזיקה בנתונים מרשימים במיוחד וכמעט חסרי תקדים.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן בירך את התלמידים ואת הצוות החינוכי של הישיבה “גאים בכם, החינוך הוא לב העשייה בשומרון, והיהלום שבכתר. אנחנו גאים בצוות המורים האיכותי, בתלמידים שלנו, שלא רק שכולם יוצאים עם בגרות, אלא שחשוב מכך, כולם מתנדבים ונמצאים בעשייה יומיומית למען עם ישראל. זה נוער השומרון במיטבו”.

הרב אבי שיש, ראש ישיבת אמית ברוכין: “אנו מחנכים את תלמידנו להיות גדולים וטובים בקודש ובחול.הערכה גדולה לראש הישיבה הקודם הרב יאיר שטבון ולצוות היקר והמסור שבמקצועיות גדולה ורבה הביאו את כלל תלמידי המחזור המייסד של הישיבה לזכאות לתעודת בגרות מיטבית”.

בחודשים אלו אנו מוציאים לביצוע את תוכנית החומש לחינוך אותה השיק ראש מועצת שומרון יוסי דגן יחד עם שר החינוך יואב קיש לשדרוג מערכת החינוך בשומרון, בהשקעה של 30 מיליון שקלים לחמש השנים הקרובות. התוכנית גובשה בהליך ארוך ומקיף בן למעלה משנה עם שותפות של אנשי החינוך והנהגות הישובים בשומרון, ותביא לשדרוג מערכת החינוך בשנים הקרובות.

במועצה האזורית שומרון לומדים 22,930 תלמידים, ביניהם 1,545 תלמידים שעלו לכיתה א’ ו-8,440 ילדים בבתי ספר יסודיים, גידול של 600 תלמידים בהשוואה לשנה הקודמת.

פורסם בתאריך: 30.09.2024