חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידים והצוות בישיבת אמית אלירז גייסו 750 א”ש להקמת בית המדרש

התלמידים והצוות בישיבת אמית אלירז גייסו 750 א

ישיבת אמית אלירז בפתח תקווה יצאה לגיוס המונים כדי לחדש את בית המדרש על שמו של אלירז פרץ הי”ד, להקים מרכז מנהיגות ולייסד ארגון התנדבות שכונתי.

היעד שהוצב בפני קהילת הישיבה היה חצי מליון ₪ – בכוחות משותפים של תלמידים, אנשי צוות, הורים וידידי הישיבה היעד הושג ואף מעבר לכך.

בית המדרש יחודש במהלך הקיץ הקרוב בשיתוף עיריית פתח תקוה, והוא יהיה מוקד להעצמת תורה וקדושה בישיבה . במרכז המנהיגות יתקיים שיתוף פעולה עם סיירת גולני בה לחם אלירז. תלמידי הישיבה ימשיכו ללכת לאורו ויצקו אליהם את ערכי ההובלה, הנחישות והרצון להצליח.

מרים פרץ, אימו של אלירז עודדה את משפחת הישיבה ואמרה – “אני מחזקת את הישיבה בעשייה התנדבותית, למען בנין בית מדרש, בית של רוח, בית של חיזוק המורשת והרוח היהודית”.

“חשתי שיש לי את הזכות ואת הכח, להעניק בחזרה לישיבה ולתת לישיבה את הלב. הצבנו לעצמנו מטרה והצלחנו”, אמר גלעד זגדון, תלמיד הישיבה.

הרב עופר ארן, ראש הישיבה: “כוחה של ישיבה נמדד במסוגלות שלה לצאת למסע שלא ידוע מה יהיה בסופו. מי שמעז ומוכן לצאת למסעות מעין אלו, הוא מי שמטפס על ההר ומתקדם. זכינו לימים של גיבוש, חיזוק הקשר לישיבה והגברת החוסן ובעיקר המשכנו את המסע בו צועדת ישיבת אמית אלירז בשנים האחרונות – מסע שמכוון מעלה מעלה”.

פורסם בתאריך: 05.06.2023