מחנכים לחיים | פתיחת שנה תשפ"ה >

“אנשי החינוך הם האנשים החשובים ביותר לעתיד המדינה”

שמות ההורים היקרים, אני שמח מאוד לכתוב לכם את מכתב פתיחת השנה הנוכחית ומאחל לכם שנה פורה ומלאה בחוויות חיוביות! שנת הלימודים החדשה בפתח, ואני נרגש להכיר את הילדים היקרים שלכם ולעבוד יחד איתם בשנת לימודים משמעותית ומיוחדת בכיתה ג’. השנה, נושא השנתי שלנו הוא

אורן סמדג’ה מאמן נבחרת ישראל ואביו של עומר הי”ד שנפל בקרבות בעזה נפגש עם מנהלי רשת אמית ערב פתיחת השנה ושיתף אותם בתחושות של ספורטאי ומאמן באולימפיאדה בימי מלחמה. “אתם, אנשי החינוך, האנשים החשובים ביותר לעתיד המדינה”, אמר.

בית המדרש למנהלים של אמית נערך השנה בתיכון המקיף הכללי אמית בשדרות, מתחם ממוגן חדשני ומעוצב שהושאל במשך כחצי שנה לחיילי צה”ל לשימוש לצורכי המלחמה. “במקומי, בחדר המנהל ישב מח”ט הצנחנים, ובכיתות ישבו חייליו. אבל למרות המלחמה, אנחנו נפתח השנה את שכבת ז’ הגדולה ביותר בבית הספר, מאז ומעולם”, אמר אדי דגן המנהל.

אלון דוידי, ראש העיר שדרות וממלא מקומו אלעד קלימי שיתפו את המנהלים בחלומות החינוכיים של העיריה ובהתמודדות העירונית בשנה האחרונה וד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית הודיע כי בשנה הקרובה יעביר את לשכתו במשך יום בשבוע לעיר לקדם את החזון המשותף לעיר ולרשת, להעצים את כלל שדה החינוך בעיר.

עופר האן, סמנכ”ל אמית, אמיר קלנגל מנהל יחידת הגוגיה ויותם רוף מנהל 24/7 פירטו את התוכנית המשותפת לשנה הבאה, אנדי גולדשמיט סגן נשיאת אמית וגב’ תמר בנוביץ’ יו”ר אמית בישראל בירכו את המנהלים והודו להם על ההשקעה והמאמץ בשנה כה מורכבת. נציגי התלמידים נפגשו עם המנהלים וסיפרו להם על היום הראשון במלחמה ועל הלקחים שלהם מהשנה.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: “יחד עם השותפים היקרים והחשובים שלנו – רשת אמית, החינוך בשדרות נמצא בראש סדר היום שלנו, והוא ליבת ההוויה של העשייה העירונית. ואני בטוח שתוך שנים ספורות אנחנו נהיה חממה ארצית להצלחה וכמו במס’ תחומים בעיר, עוד יבואו אלינו מכל רחבי הארץ ללמוד ולהבין את סיפור ההצלחה של מערכת החינוך בשדרות שמובילה מהפכת מצוינות ונותנת את פירותיה, ואנו עדים היום לתוצריה המעשיים בל יום”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “מערכת החינוך בשדרות מצוינת ומבטיחה עתיד מצוין לעיר שדרות. זאת הגשמת חזון החינוך העירוני שמתחיל מראש העיר מגיע עד אחרון המורים, וזו הזדמנות לומר יישר כוח גדול לצוותים החינוכיים, המורים ומנהלי בתי הספר על ההצלחה הגדולה שבאה מתוך שיתוף פעולה מלא והדוק להצלחת חינוך ילדינו והובלתם לערכים ומצוינות. אני בטוח שבשנים הקרובות מערכת החינוך בשדרות תעלה בעדו כמה רמות על ידי השקעה יוצאת דופן בפיתוח מצוינות אישית, חינוך בלתי פורמלי ועוד תחומים נוספים וחשובים בחינוך שעליהם שמנו דגש ובהם אנו משקיעים רבות”.

פורסם בתאריך: 27.08.2024