מצטייני משרד החינוך תשפ”ד >

אולפנת אמית להבה – מצטיינת משרד החינוך

צוות חינוכי אולפנת אמית להבה קדומים

קרדיט צילום תמונה: מורן שורץ

אולפנת אמית להבה בקדומים נכנסה לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ד, כך התבשרה השבוע המנהלת נעמה מילר. מורות האולפנה יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

נעמה מילר, מנהלת האולפנה: “בזכות הרבה עמל ועבודה קשה של צוות אמית להבה, זכינו בהכרה מצד משרד החינוך על ההשקעה. זה מרגש ונותן כוח להמשיך בעשייה למען התלמידות, שיצמחו ויגדלו לתפארת מדינת ישראל, תודה למועצת קדומים, למ.א. שומרון ולמועצת קרני שומרון ולרשת אמית על הליווי והתמיכה. תודה גם לפיקוח של בית הספר במחוז ההתיישבותי”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההישג בשנת המלחמה המורכבת מחמם את הלב. יש בו הוקרה גדולה למורים הממשיכים במסירות ובאהבה לשמור על שגרת למידה ולפעול למצוינות ולמתן מקום לכל תלמיד. “רשת אמית מאמינה כי המורים הם מרכזה של הקהילה החינוכית הלומדת, הכרה במצוינות של מורים והשקעה בפיתוחם חיוניות למען הצלחת החינוך”.

פורסם בתאריך: 20.08.2024