חדשות וחדשנות בחינוך >

201 שבועות בלי הדר: תלמידי המכינה הצטרפו למשפחת גולדין

כחלק מהמאבק להשבת חיילי צה”ל, הדר גולדין ואורון שאול הי”ד, שהגנו על הדרום בימי מבצע צוק איתן ולא שבו, תלמידי המכינה הקדם-צבאית ‘תפארת גור אריה’ שבקרית החינוך אמית המר רחובות הגיעו למסדר הדר באנדרטת ‘חץ שחור’ , בקריאה למען השבת הבנים הביתה.

לאחר מסדר הדר, ותצפית על חורבות גוש קטיף והעיר עזה, נפגשו תלמידי המכינה לשיח עם צור גולדין, אחיו התאום של הדר הי”ד שאמר לתלמידים כי “המדינה מטרפדת את כל המאמצים להשבת הבנים, בין אם בחילופי שבויים או כל פתרון הומניטרי או פעולה לשדרוג החיים ברצועה”.

מסדר הדר, שהתקיים בפעם ה- 201, הוא חלק מאירוע מחאה שמקיימת במקום משפחת גולדין בקריאה להשיב את השבויים והנעדרים המוחזקים על ידי חמאס.

תלמיד המכינה יואל שלום שיתף: “התרגשתי לפגוש את משפחת גולדין ולשמוע על הדר. מדהים לראות את עוצמות הנפש והאמונה שהם פועלים מתוכם ופשוט לא מוכנים לוותר”.

במהלך הארוע, אמר הרב צורי לוי, ראש המכינה: “הגענו כדי להצטרף לקול הקורא שהגיע הזמן שהבנים ישובו הביתה. צריכים לזכור שהזמן עובר ולא חוזר. צריכים לעשות הכל כדי שהבנים יחזרו הביתה כמה שיותר מהר. זאת המחויבות המוסרית שלנו כלפי כל מי שיצא להגן עלינו – להחזיר אותו הביתה בצורה המכובדת ביותר”.

פורסם בתאריך: 06.03.2022