חדשות וחדשנות בחינוך >

תשע שנים לנפילתו: תלמידי אמית איתן במבצע ג’וחא

תלמידי אמית איתן במבצע ג'וחא

ביום חמישי, ח’ בשבט בו מלאו תשע שנים לנפילתו של רס”ן יוחאי (ג’וחא) קלנגל הי”ד, יצאו תלמידי כיתה ט’3 מבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים למבצע ג’וחא.

יוחאי (ג’וחא) נהרג לפני תשע שנים בגזרת הר דב מטילי נ”ט שנורו עליהם. ג’וחא היה דואג לחבריו וחייליו, מתקשר לשאול לשלומם, קונה להם במבה וקולה להעלאת המורל. כבר בשנה לנפילתו יזמו חבורת נערים את המבצע, “חלוקת במבה וקולה לחיילים” כדיי לשמור את המסורת של ג’וחא ולעלות לחיילים את מצב הרוח ולעודד אותם.

השבוע, יצאו תלמידי כיתה ט’3 לחלק לחיילים במעלה אדומים, בדרך לבית ולבסיס במבה וקולה. היה כיף לראות את החיוך על פניהם של החיילים וגם התלמידים.

עידן חודדתי ואיתן ויינרמן, תלמידי כיתה ט3 שיתפו: “דווקא בתקופת מלחמה כל כך משמעותי לתרום לחיילים, למדינת ישראל. הרגשנו שסוף סוף היינו חלק ממשהו משמעותי, ראינו שחיילים התרגשו מאוד. בחיים לא נשכח את זה”.

יאיר בן דוד, מחנך ט3: “זכיתי להכיר את ג׳וחא – רס”ן יוחאי קלנגל הי”ד כשהיינו יחד בשירות הצבאי וזכיתי ללמוד הרבה מאישיותו הכובשת ומהסיפורים הרבים ששמענו עליו. אחרי שדיברנו על דמותו בכיתה, יצאנו לפנק ולשמח חיילים ואנשי כוחות ביטחון. זה פשוט מדהים לראות את התגובות שלהם ועוד יותר לראות איך אנחנו שמחים מהעשייה הזאת לא פחות. שנזכה להמשיך בדרכו ג׳וחא ולעוף קדימה”.

תלמידי אמית איתן במבצע ג'וחא

פורסם בתאריך: 22.01.2024