חדשות וחדשנות בחינוך >

תלמידי תיכון אמית מודיעין- המצטיינים במתמטיקה בעיר מודיעין 

תלמידי תיכון אמית מודיעין- המצטיינים במתמטיקה בעיר מודיעין 

תלמידי תיכון אמית מודיעין הם המובילים בעיר בלימודי המתמטיקה בהצטיינות. על פי נתוני התמונה החינוכית של משרד החינוך לשנת תשפ”ב אשר פורסמו השבוע (ב’)  45%  מתלמידי התיכון נבחנו בהצלחה בחמש יחידות במתמטיקה. מי שאחריהם ברשימה הם תלמידי תיכון מכבים רעות אשר 38.7%.

הרב ליאור ציקוטאי, מנהל אמית בנים מודיעין: ”זוהי בשורה משמחת מאד פרי עמל של תהליך חינוכי ועבודה מקצועית של הצוות החינוכי לאורך השנים. אנו מודים לרשת אמית שתומכת בנו לכל אורך הדרך בהשקעה ובעזרה לתלמידים שבחרו להצטיין. אנחנו שמחים בתלמידים שלנו וברצון שלהם להצליח וגאים בתלמידים ובבוגרים שלנו שבונים את האישיות שלהם על ערכים ומצויינות. אני מודה לכל הצוות החינוכי היקר והמסור שלנו על העבודה החינוכית הנהדרת שהם עושים עם התלמידים”.

”בית הספר שלנו חרט על דגלו ראיה רחבה שבה התלמידים בונים אישיות והרצון הוא לאפשר לכל תלמיד להצטיין ולהגיע למיצוי מקסימלי של יכולותיו וכישוריו הלימודים, החברתיים והלאומיים”.

ליאורה שטיין רכזת מתמטיקה בתיכון: ”אני כל כך שמחה לראות את הנתונים המקסימים של התלמידים שלנו. אני חושבת שזה בזכות שיתוף פעולה של כל הצוות החינוכי. גאה ושמחה בתלמידים שלנו!”.

פורסם בתאריך: 12.09.2023