חדשות וחדשנות בחינוך >

תלמידי ישיבת אמית פתח תקוה מפתחים אפליקציה שתשפר יכולת עמידה מול קהל

תלמידי ישיבת אמית פתח תקוה מפתחים אפליקציה שתשפר יכולת עמידה מול קהל

תלמידים מכיתות ט’-י’ בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה החלו בפיתוח אפליקציה שעוזרת לשפר את העמידה מול קהל. האפליקציה עובדת על מסד נתונים של מומחים לשפת גוף וקלינאי תקשורת שיכולים לנתח את העמידה והדיבור של המשתמש ולתת לו פידבק לשיפור.

את האפליקציה, החלו לפתח התלמידים המשתתפים בתכנית ‘אקו-סטארטאפ’ של רשת אמית, במסגרת יומיים של ‘האקתון’ – רצף מפגשים של יזמות ופיתוח סביב השעון, כמעט ללא שינה.

הכנס התקיים ביחידה ללימודי חוץ של מכללת אשקלון ובמהלכו התלמידים הכירו לעומק תכנים כמו מחקר שוק, מחקר לקוחות, הצעת ערך, והצגת תוצרים מיטבית. כל קבוצה עבדה על היוזמה שלה כשלבסוף נערכה תחרות בין הקבוצות השונות מכל בתי הספר ברשת אמית השותפים במיזם זה.

איתי שרעבי, תלמיד כיתה י’ שיתף: “התכנית תרמה לי בהמון אופקים, הרחבנו את אוצר המילים באנגלית לאנגלית עסקית ונחשפנו לחשיבות של השפה בתעשייה. במהלך התכנית יצאנו לחברות הייטק וסטארטאפ וראינו את העבודה שלהם ולמדנו על הדרך שבה רעיון הופך למציאות. בהאקתון הוצאנו לפועל את כל הכלים שרכשנו במהלך המפגשים, הצגנו מוצרים למשקיעים ופגשנו אנשים מהתעשייה שהיוו עבורנו השראה”.

הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים: “אני שמח מאוד על הנציגות הנכבדה של תלמידינו בתכנית האקו-סטארטאפ, שהיא תוצר של שיתוף פעולה פורה בין רשת אמית לבין מספר חברות ומוסדות להשכלה גבוהה, שמטרתו לעודד יזמות צעירה ולחשוף את תלמידינו לעולמות תוכן עשירים המחברים את הלמידה לעולם הטכנולוגי והעסקי. אין ספק שהבנים נתרמו מאוד מהשותפות בתכנית לאורך השנה כולה ובפרט מהיומיים המרוכזים של ההאקתון שבו הם עבדו על היוזמות הקבוצתיות והציגו אותן בפני מומחי התוכן השונים”.

פורסם בתאריך: 24.05.2022