חדשות וחדשנות בחינוך >

תלמידי אמית רון ארד למען החטופים

תלמידי אמית רון ארד למען החטופים

בר למעלה מחמישה חודשים ש-134 חטופים עדיין נמצאים בשבי חמאס בעזה. כדי להשאיר אותם במודעות הציבורית, הגיעו השבוע תלמידי קרית החינוך אמית רון ארד לטקס מרגש ב’כיכר החטופים’ ברחובות.
תלמידות מכיתות אומניות הבמה בשכבות ח-ט, ריגשו בשירה ותפילה למען חזרתם במהרה של כל חטופינו וחיילינו הביתה בשלום. תלמידי כיתות י2 וי3 הגיעו והחזיקו תמונות חטופים ודגלים הקוראים לחזרתם הביתה.
התלמידה ליה קורקס שיתפה: “יצאנו כדי להעלות את המודעות להחזרת החטופים. הטקס היה מאד מרגש ואני חושבת שזאת יוזמה חשובה מאד. התרגשנו לראות את האחדות בעם וכמה שכולם נרתמים למען החזרתם. מקווה שכל החטופים יחזרו אלינו במהרה”.
קרן שחל, מנהלת קרית החינוך אמית רון ארד: “הדור שלנו גדל על הסיפור של רון ארד, וישנה תחושת החמצה גדולה על כך שהוא לא חזר הביתה למשפחתו ומולדתו. ב7.10 קרה אסון שקשה לתפוס אותו, מאות חטופים בהם אזרחים- תינוקות, ילדים, הורים, סבים וסבתות וחיילים שהוצאו מבתיהם ונחטפו, ואיש לא יודע מה קורה איתם ובאילו תנאים הם נמצאים. מה שמיחד אותנו כעם הוא הערבות ההדדית, כולנו בארוע הזה משפחה אחת. עלינו לתמוך במשפחות החטופים ולדאוג שמנהיגינו יהפכו כל אבן כדי להחזיר את כל החטופים הביתה במהרה”.

פורסם בתאריך: 11.03.2024