חדשות וחדשנות בחינוך >

תלמידי אמית דתי ירושלים למען החיילים

תלמידי אמית דתי ירושלים למען החיילים

עם צאת החג והיוודע הבשורות הקשות מהמלחמה בדרום הארץ, החליטו תלמידות ותלמידי בית החינוך אמית דתי ירושלים להתגייס למערכה למען חיילי צה”ל ולהרים את החוסן הלאומי.

מאז תחילת השבוע התלמידים אספו ציוד ומזון לחיילי צה”ל, אותו ריכזו בבית החינוך. שם ארזו למעלה מ-500 חבילות, אשר נשלחו על ידי מספר בוגרים עם רכביהם לדרום וחילקו אותם לחיילי צה”ל.

בנוסף, מספר תלמידים יצאו לעזור למשפחות המתגייסים לפרק את הסוכות ולעזור בקניות מצרכים בסיסיים לבית. כמו שאחת מנשות המתגייסים אמרה להם- “זאת הייתה הצלה של ממש”.

לירז בצלאלי, תלמידת כיתה י’ שיתפה: “התרגשתי מאוד להכין לחיילים שמקריבים את נפשם למעננו. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם. מתפללת שכל החיילים ישובו הביתה במהרה בריאים ושלמים”.

משה גוטסמן, מנהל אמית דתי ירושלים: “אני מצדיע לתלמידים ולתלמידות שלנו, לבוגרים שלנו הנלחמים בכל הגזרות ומתנדבים , וכמובן לאנשי הצוות המסורים בימי שגרה ואחת כמה וכמה בימים קשים אלו. עם ישראל זכה לנוער מעורר השראה. התנדבות ועשייה חיובית למען הכלל, מחזקת לא רק את החיילים וכוחות הביטחון אלא את העם כולו וביתר שאת את התלמידים עצמם ואת חבריהם”.

פורסם בתאריך: 10.10.2023