חדשות וחדשנות בחינוך >

תלמידים עלו על קברי הנופלים שעליהם למדו

תלמידים עלו על קברי הנופלים שעליהם למדו

לקראת יום הזכרון לחללי צה”ל, יצאו תלמידי בית החינוך אמית בר אילן נתניה, לצעדת דגלים מרגשת מבית הספר לבית העלמין הצבאי בנתניה.

כל קבוצת תלמידים התחברה לאחד מהנופלים במלחמה מהעיר נתניה, רשמה את שמו על דגל ישראל ונשאה אותו במהלך הצעדה.

עם ההגעה לבית העלמין – התלמידים פקדו את הקבר של החלל אליו התחברו. לאחר מכן נערך טקס קצר בו הוצף הכאב שבנפילת לוחמינו הגיבורים ועל הזיכרון שחי בתוכנו לתקומת העם והמדינה האהובים שלנו. לאחר מכן, שמעו התלמידים שיחת חיזוק והשראה עם אייל בוצחק – אביב של החייל אושרי משה בוצחק הי”ד שנפל במלחמה, בה שיתף את התלמידים בדמותו של אושרי וחיזק אותם במסירות, מנהיגות ואהבת העם והארץ,

איתן שוקט, תלמיד כיתה י”א שיתף: “בצעדה ראינו את האחדות הנפלאה של עם ישראל, הנהגים לא הפסיקו לצפור ולעודד אותנו.. עם ישראל חזק וינצח. בשיחה, ראינו איך אייל, אבא של אושרי, שם בצד את האבלות, בוחר בחיים כדי להפיץ את האור של אושרי ולחזק את עם ישראל. הלוואי ואצליח לקחת קצת ממנו הלאה לתוך החיים”.

הרב אוריה חברוני, מנהל אמית בר אילן: “אנו נמצאים בעשרת ימי תשועה בשנה, תקופה שהיא פרק בתולדות עמנו. חיבור התלמידים יום אחרי יום הזיכרון לשואה לזכרון חיילנו ולתפקיד שלהם כנושאי הלפיד והדגל הוא משמעותי והכרחי בימים אלו. הרגשנו איך התלמידים מתחברים לעם ולארץ שלנו בשאיפה שיגדלו מתוך גדלות ואחריות”.

פורסם בתאריך: 08.05.2024