חדשות וחדשנות בחינוך >

תלמידים למען משפחות נצרכות

תלמידי כיתת מנהיגות בכיתה ח’ בבית החינוך אמית באר טוביה החליטו לתת כתף למען הקהילה ונרתמו לאריזת מצרכי מזון למשפחות נצרכות במסגרת עמותת חסדי עירית בגבעת וושינגטון.
משפחת וטורי המתנדבת שם באורח קבע, הזמינה תלמידים מהכיתה להצטרף אליה. כך הגיעו נציגי כיתת המנהיגות ח10- פז בשארי, שגב וטורי, נועה אבני ויובל דגוני יחד עם המחנכת ורד נורני והמורה לגיאוגרפיה אורית עוז להתנדב בעמותה, כאשר המטרה היא להפוך את ההתנדבות למסורת קבועה בבית החינוך אמית באר טוביה.
עמותת חסדי עירית בגבעת וושינגטון פועלת מזה כ20 שנה ותומכת בכ300 משפחות קשות יום באמצעות חלוקת ארגזי מזון. העמותה נקראת על שם עירית דרובינר ז”ל שהייתה סטודנטית במכללה ובסוף שנת הלימודים הראשונה נהרגה בתאונת דרכים. על מנת להנציח את זכרה, החליטו חבריה להקים גמ”ח ולעזור למשפחות נזקקות כפי שעירית הייתה נוהגת לעשות.
התלמידה נועה אבני משתפת: “זה מרגש לארוז ולדעת שזה יגיע למשפחות שצריכות את האוכל. היה לי מאוד חשוב להיות שם עם החברים שלי לכיתה”.
התלמיד פז בשארי מוסיף: “היה מאוד כיף והתחושה שעשינו את זה בשביל מישהו שאין לו היתה ממש טובה. התנדבות בשבילי זה לעזור לאנשים”.
ורד נורני, מחנכת הכיתה ורכזת החינוך החברתי: “ההתנדבות היא חלק קטן ממערך שלם של עולם הערכים, המנהיגות והאחריות שלנו כחברה,. כחלק מתפיסת המנהיגות עלינו לפתח בבני הנוער אחריות כלפי החברה. ההתנדבות נותנת מענה לפיתוח כישורים חברתיים, יצירת הרגשה של שייכות לחברה וגאווה לנוער המתנדב ובד בבד, נותנת מענה למשפחות רבות בישראל. מחמם את הלב לראות את העזרה וההירתמות של בני הנוער, משפחות ויחידים שעושים זאת כדרך קבע”.

פורסם בתאריך: 12.12.2021