חדשות וחדשנות בחינוך >

תלמידות אמית אורי בבינאלה כנס החינוך הבינלאומי של הoecd

תלמידות אמית אורי בבינאלה כנס החינוך הבינלאומי של הoecd

במסגרת היריד הבינלאומי למעצבי חדשנות בחינוך של ה-OECD לשנת 2022 שהתקיים בבניני האומה בירושלים, בה מדינת ישראל ארחה לראשונה מפגש בהשתתפות נציגות ונציגים מ-48 מדינות – הציגו תלמידות בית החינוך אמית אורי מעלה אדומים את תוכנית האקוסיסטם הייחודית – תוכנית פורצת דרך וחדשנית שמקנה למשתתפות כישורים משמעותיים להצלחה בעתיד כגון יזמות, עבודת צוות, מחקר ופיתוח, דיבור בפני קהל ועוד.

הדסה וקנין, תלמידת כיתה י’ הגיעה לספר על המסלול בו היא נמצאת, מנהיגות בניו מדיה. במסלול זה תלמידות לומדות על דיפלומטיה והסברה ישראלית, בסיוע ארגונים כגון ‘דיפלומט’ ו’הסיפור הישראלי שלי’ הבנות סיירו באוניברסיטה העברית, באולפני קשת ובאולפן סרוגים, ועברו סדנאות מיתוג אישי ומודל האו”ם.

שלי ארז, תלמידת כיתה ט’ ייצגה את מסלול רפואה וחדשנות. במהלך השנה תלמידות המסלול ביקרו במעבדות חדישות של פיזיקה ורובוטיקה במכון לב, ומרכז הסימולציות הרפואי של אוניברסיטת אריאל ובהדסה עין כרם, שם נפגשו לשיחה אישית עם דיקנית הפקולטה לרפואה, פרופסור דינה בן יהודה. במסגרת התוכנית התלמידות פיתחו יוזמות חדשניות בעולם הרפואה.

הדסה וקנין שיתפה: “נהנתי להיות בכנס ולהתנסות בעמידה מול קהל. זה עזר להבין איך לנהל שיחה עם אנשים שאני מעוניינת שיקשיבו לי ולחוות כנס כזה גדול”.

רוחמה ווגל, מנהל בית החינוך: “שתי תלמידות שהציגו שתי תוכניות מובילות בבית הספר במסגרת הביאנלה הן גאווה לבית הספר ולעיר מעלה אדומים כולה. אמית אורי – בית הספר של המחר”.

פורסם בתאריך: 12.06.2022