חדשות וחדשנות בחינוך >

תלמידות אולפנת אמית להבה חיזקו את אם החטוף

תלמידות אולפנת אמית להבה חיזקו את אם החטוף

בעקבות פרויקט ‘אימוץ החטופים’ באולפנת אמית להבה בקדומים, בה כל תלמידה מתפללת על שבוי, קבוצת תלמידות נפגשה עם מירב, אמו של השבוי גיא גלבוע דלאל וחיזקה אותה.

גיא נחטף מהמסיבה ברעים, בה היה עם אח שלו הגדול שהצליח לברוח. כאשר מירב שמעה על היוזמה היא התרגשה וביקשה שהתלמידות יגיעו לביקור על מנת להטען באנרגיה.

מירב ביקשה מכל תלמידה חיבוק כדי לסייע לה לנשום ולצלוח את היומיום. אין ספק שהחיבוק היה הדדי ומרגש עד מאוד.

בנוסף, הבנות שאלו אותה על דעתה בנושא הטיפול של החטופים, של הפסקת האש והפסקת הלחימה. “כרגע, שאין שום הסכם, צריך לכתוש אותם ולהשמידם. אך זה ברור שבתור אמא אעשה הכל כדי שגיא יחזור”.

התלמידה נעה דיאמנט שיתפה: “מירב אישה מיוחדת, המפגש היה מאוד עוצמתי, לראות את הכאב מקרוב ואת ההתמודדות איתו ולשמוע על גיא. הכרנו מקרוב את חיי משפחות החטופים ואת העשיה שלהם. כולנו מתפללות שישבו במהרה”.

מירב כהן, מחנכת הכיתה: ”הודות ליוזמה של תלמידות י”ב, זכינו למפגש משמעותי ונוגע עם מרב היקרה אימו של גיא השבוי. התלמידות נוכחו לדעת שרבים הם המאמינים בקב”ה ובליווי שלו בכל צעד. אי”ה נמשיך לשמור על קשר עם משפחתו של גיא עד שנזכה לקבל את פניו בביתו”.

נעמה מילר, מנהלת אולפנת אמית להבה ברכה את המיזם שהובילו התלמידות. “הערבות ההדדית הזאת בין כלל חלקי עם ישראל – קריטית לחוסן החברה הישראלית בימים אלה. שמחה שהתלמידות נוטלות חלק”.

פורסם בתאריך: 26.12.2023