חדשות וחדשנות בחינוך >

תיכון אמית האופק ואולפנת אמית אור עקיבא – מצטייני משרד החינוך

תיכון אמית האופק ואולפנת אמית אור עקיבא נכנסו לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל, כך התבשרו השבוע המנהלות עינת רובין ובלהה בוסי. המורים יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים: שיעור הגיוס לצה”ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים לפי אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

אחוזי הזכאות לבגרות בתיכון אמית האופק עומד על 76% זכאים בשנת הלימודים תש”פ.

עינת רובין, מנהלת התיכון: “ההוקרה מגיעה לצוות המורים ולמרים המנהלת היוצאת, שהוכיחו כי מסירות עבור כל תלמיד ותלמיד בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחת בית הספר. תודה גדולה לעיריית אור עקיבא על האמון והתמיכה בבית הספר ותודה גדולה למשרד החינוך ולרשת אמית על העזרה בכל”.

באולפנת אמית אור עקיבא ממשיכים מזה כ- 4 שנים, לשמור על שיעור הזכאות לבגרות באולפנית מקסימלי, שעומד על 100% זכאות, וזאת הודות לצוות חינוכי מסור ומקצועי שאינו מוותר על אף תלמידה ולאף תלמידה. ההשקעה והמאמץ הרב של הצוות הם תמצית מלאכת החינוך באולפנה.

בלהה בוסי, מנהלת האולפנה: “הזורעים בדמעה – ברינה יקצורו. משמח לקצור את הפירות החינוכיים פרי עמלנו ועמל הצוות החינוכי כולו. שמחה שמשרד החינוך מכיר בכך גם הוא”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההצטיינות של המורים בשנת הקורונה ראויה להערכה מיוחדת. “אנו מצדיעים למורים ולמורות שלמרות שנה מאתגרת הביאו את התלמידים להישגים יוצאים מן הכלל. האכפתיות, המסירות ואהבת התלמידים ראויים לשבח וכולנו מודים להם”.

זו השנה התשיעית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 19.08.2021