חדשות וחדשנות בחינוך >

תיכון אמית גוטוירט שדרות חגגו את מבצע דוגו

תיכון אמית גוטוירט שדרות חגגו את מבצע דוגו

אוכלים פלאפל וזוכרים את שורדי השואה. תלמידי שכבה י’ בתיכון אמית גוטוירט שדרות, בשיתוף מחנכות השכבה ורכזת המעורבות החברתית, החליטו כי על מסורת לא מוותרים: ב18/1 לכבוד מבצע דוגו, תתקיים מכירת פלאפל שכל הכנסותיה יתרמו למעשי חסד.

מספר ימים קודם לכן, למדו תלמידי השכבה על דוגו, דוד לייטנר, שורד השואה שמבקש לזכור את השחרור באמצעות אכילת מנת פלאפל ולאחר מכן יצאו בהסברה לכל הכיתות על מהות המבצע, הראו סרטונים קצרים על חייו ועל כברת הדרך שלו להנצחה ולנצחון על צעדת המוות.

לאחר מכן, התקיימה התארגנות שכבתית התנדבותית שאת כל המצרכים הביאו מהבית; סלטים, חומוס ועוד. כמובן שבית הספר השתתף בקניית הפלאפל והצ’יפס ובכך יצרו שילוב של התנדבות קהילתית מנצחת.

ליאור טספאי מכיתה ז’: “זה אחד מהפלאפלים הכי הטעימים שאכלנו, היה כיף לדעת שזה יום מיוחד כזה, של פלאפל. היה לו טעם של נצחון: עם ישראל חי”.

המחנכת שרון אנה יעקבי: “זה רעיון מדהים לקיים ולהנציח יום כזה. גם אצלי הערב אוכלים פלאפל לכבוד מבצע דוגו! החגיגה הנפלאה הזו התקיימה בשני מוקדים שונים בשטח בית הספר, כך יכלו הילדים להנות ומאכילה וזמן הפסקה עם חברים. תודה גדולה לתלמידי י’ על הרמה וביצוע הפרויקט הנפלא באמית גוטוירט, שדרות”.

 

תיכון אמית גוטוירט שדרות חגגו את מבצע דוגו

פורסם בתאריך: 18.01.2023