חדשות וחדשנות בחינוך >

תוכנית אמיתים בר אילן יצאה לדרך

תוכנית אמיתים בר אילן יצאה לדרך

הסטודנטים הנרגשים החלו השבוע את המחזור הראשון של תכנית המצטיינים ‘אמיתים בר אילן’, מסע אקדמי של ארבע שנים של רשת אמית בשיתוף אוניברסיטת בר אילן, בסופו יזכו בתואר שני ותעודת הוראה.

ייחודה של התכנית, אותה מוביל מטעם הרשת, ד”ר ליאור הלוי, מתבטא במעטפת לווי אישית לכל סטודנט, כאשר הבוקר נפתח ברצועת התפתחות אישית, מיוחדת בהובתלם של מורה מומחה מרשת אמית ומרצה חוקר מאוניברסיטת בר אילן. כמו כן גם הקורסים השונים נבנים במשותף במתכונת של חוקר ומורה מומחה מהרשת. בנוסף: קורסים מעשיים ברוח אמית, סיורים לימודיים חוויתים, מפגשים בגוגיה, סיור למידה בחו”ל ועוד.

זהבית גרוס, דיקנית הפקולטה לחינוך: “החינוך הוא הבסיס ליצירתה של חברה טובה וצודקת יותר ותיקון עולם. חינוך הוא הבסיס ליצירתם של דורות של תלמידים ותלמידות שיעצבו את המחר. תפקידנו המרכזי בימים אלו הינו לחשוב חינוך ולעשות חינוך משמעותי שייצר אור, תקווה, סולידריות ואחווה”.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “אנחנו שמחים שהחזון הופך למציאות. תודה לכל מי שעסק במלאכה המורכבת של בניית תכנית לימודים ארבע שנתית ביחד עם האוניברסיטה. דור העתיד של המורים במדינת ישראל נמצא כאן”.

פורסם בתאריך: 09.01.2024