חדשות וחדשנות בחינוך >

שר התרבות לבנות מדרשת אמית מודיעין בחגיגת בת המצווה למדרשה: “זכיתן במקום שמאמין בכן”

מדרשת אמית מודיעין

קרדיט צילום תמונה: ליאוניד ונטשה – משפחת צלמים

את השנה השתים עשרה להקמת מדרשת אמית מודיעין חגגו השבוע בטקס חגיגי ומרגש באמפיתאטרון במדרשה. לאורך השנים זינק מספר הבנות מ-64 ל-640 תלמידות שזוכות ללמוד במדרשה ששמה לה כדגל יחס אישי וחם, מצוינות בבגרות וגם במעורבות חברתית ובעיקר סיוע לתלמידות בהגשמת החלומות.

בארוע בירכו שר התרבות והספורט חילי טרופר, ראש העיר חיים ביבס, מנכ”ל רשת אמית ד”ר אמנון אלדר ויושבי ראש הנהגת ההורים אווה כהן ואמציה דויטש.

השר טרופר שיתף את הנוכחים בסיפורה של תלמידה שלו שאמרה לו שהיתה צריכה מורה אחד שיאמין בה וזה מה שגרם להצלחתה בסופו של דבר. הוא ביקש מהתלמידות לשאוף הכי גבוה, שלא יוותרו לעצמן ולא יתנו לאף אחד להנמיך מהן ציפיות. “אין מקום שאתן לא יכולות להגיע אליו”.

במהלך הערב צפו המשתתפים ביצירות התלמידות המוכשרות – במחול, אומנות ותאטרון, שמעו דברי ברכה וצידה לדרך ולבסוף – הופעה של הזמרת יובל דיין.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אמר כי המדרשה הפכה במהלך השנים לשם נרדף למצוינות חינוכית. “אתן מובילות גם בחיבור לתורת חיים, גם ביכולת לראות כל תלמידה וגם בחדשנות פדגוגית”.

“היום בו הוקם בית הספר הזה, לפני 12 שנה, הוא היום שבו הקב”ה החליט שהעולם זקוק לחידוש שיש במדרשת אמית”, אמרה מנהלת בית הספר ליאת וגשל. “שהגיע הזמן שהמקום הזה יופיע בעולם, וישפיע על העולם. אני נושאת תפילת הודיה נרגשת לבורא עולם שמאפשר לנו את הגשמת החלום, שמשרה עלינו את שכינתו ונותן לנו את הכח לעסוק במלאכת החינוך, ומבקשת ממנו שלא נתעייף אף פעם. שתמיד יהיה בנו הרצון ללמוד וללמד, לפגוש אתכן בבוקר בחיוך, לצאת איתכן למסעות ולטיולים ולשבתות, להקשיב לכן, להתלבט איתכן ולגדול איתכן”.

פורסם בתאריך: 19.09.2022