מחנכים לחיים | פתיחת שנה תשפ"ה >

שר החינוך הגיע לחזק את תלמידי אמית איתן: “מתרגש מהעוצמות של הרב אילון”

שר החינוך הגיע לחזק את תלמידי אמית איתן

לכבוד תחילת שנת הלימודים החדשה, ביקר השבוע (ראשון) שר החינוך יואב קיש, בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, בו לימד הרב אילון ויס הי”ד שנפל בקרבות ברצועת עזה לפני מספר חודשים ונפגש עם תלמידיו שהגיעו במיוחד למרות השביתה ועם צוות המורים שספג מכה קשה.

כזכור, בית הספר איבד שניים במהלך המלחמה; רס”ב (במיל’) אילון ויס, בן 49 מפסגות, מחנך כיתה י’ היה דמות מרכזית בבית הספר, מופת לתלמידיו ולעמיתיו לצוות. וכן את הבוגר יקיר טיטלבוים הי”ד.

שר החינוך התרשם מאוד מהעשייה וההתקדמות של בית החינוך, התפעל מהקשר עם משפחת ויס משפחתו של הרב אילון, הודה לצוות המורים על ההתגייסות בזמן המלחמה והקשיב לתלמידיו של המחנך שנפל. “התרגשתי מאוד לשמוע מהצוות והתלמידים על המחנך והתלמיד, הרב אילון ויקיר הי”ד. היה חשוב לי לבוא, לשמוע ולחזק”.

גיא יפרח, ראש העיר מעלה אדומים הודה לשר על הביקור והחיבוק לצוות בית הספר. “מחמם את הלב, אנחנו מרגישים שמשרד החינוך הוא גב, תומך ושיש שיתוף פעולה גדול. הבחירה בבית החינוך של דניאל היא הבחירה הנכונה בעת הזאת”.

הראל הורוביץ, מנהל אגף החינוך: ”בית החינוך אמית איתן הוא בית ספר לדוגמא ברמה הארצית, למסירות של הצוות, למחוייבות ולהתגייסות של התלמידים, להצטיינות ערכית ולימודית, ולקשר הטוב בתוך קהילת בית הספר ולקהילת מעלה אדומים. תודה למנהל בית הספר דניאל בארי שמצמיח עם הצוות וההורים וכל השותפים דורות של תלמידים שהם גאווה לעיר, גאווה גדולה שבאה לידי ביטוי גם בביקור שר החינוך באהבה ובאמונה”.

כרמית הרוש מנהלת המחוז, חיזקה את הנהלת בית הספר והתלמידים בהתמודדות עם נפילתם של הרב אילון ויס ובוגר בית ספר יקיר טייטלבוים. “התרשמתי רבות מרוח בית הספר, גאוות היחידה שהתלמידים והצוות מרגישים. שמתם לעצמכם מטרה לקבל את כולם ועם זאת להגיע להישגים מהטובים במחוז”.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך שיתף אודות הצמיחה של בית החינוך לאורך השנים, ועל האתגרים שבית החינוך עבר בשנה החולפת, תוך התייחסות לתרומת המשמעותית של המורים שנשארו בעורף. “בית החינוך ימשיך לתפקד כמה שניתן גם בעיתות משבר”, הוא סיכם.

שר החינוך הגיע לחזק את תלמידי אמית איתן"

פורסם בתאריך: 09.09.2024