חדשות וחדשנות בחינוך >

שנה שנייה ברציפות: 100% זכאות לבגרות באולפנת אמית נגה בית שמש

אולפנת אמית נגה בית שמש

מחזור תשפ”א באולפנת אמית נגה בית שמש סיים עם 100% זכאות לבחינות הבגרות, כך עולה מהנתונים שמפרסם השבוע משרד החינוך זמן קצר לאחר פתיחת שנת הלימודים, במסגרת התמונה החינוכית לשנת הלימודים תשפ”א.

זו השנה השנייה ברציפות בה מגיעות תלמידות אולפנת אמית נגה להישג מרשים זה. על אחת כמה וכמה עבור אולפנה שאינה ממיינת ומקבלת מגוון רחב של תלמידות. זאת בנוסף לאתגרים שאפיינו את שנת הלימודים בשל מגיפת הקורונה.

בנוסף, נרשמה עליה של למעלה מ50% בכמות התלמידות שסיימו בגרות בהצטיינות: 35.7% מצטיינות בתשפ”א, לעומת 14.9% בשנת תש”פ.עלייה קלה נרשמה באחוזי הזכאות לבגרות 5 יחידות באנגלית שהגיעה השנה ל68.6% בתשפ”א לעומת 61.2% בתש”פ.

מרים קורן ואיריס אליהו, מנהלות האולפנה: “אנו מתרגשת וגאות בהישג זה! האולפנה שלנו היא בית ספר שאינו ממיין, ושערינו פתוחים באהבה לכל בת שרוצה ללמוד אצלנו. היכולת להגיע ל100% בגרות כבר שנתיים ברצף היא בזכות הצוות המקצועי והמסור, והמאמץ הרב של התלמידות להגיע לקו הגמר בהצלחה!”.

ראש העיר בית שמש ד”ר עליזה בלוך: “בנות אולפנת אמית נגה בעיר בית שמש מלמדות את כולנו מהי אחריות. מגלות מצוינות לימודית וחוזרות על ההשיג המדהים הזה שנה נוספת כאילו אומרות לכולנו שזה לא היה מקרי. אני רוצה לחזק את צוות ההנהלה והמורים ולא פחות את ההורים שתורמים למצוינות לימודית וערכית”.

פורסם בתאריך: 14.09.2022