חדשות וחדשנות בחינוך >

שנה טובה למנקה בבית הספר

שנה טובה למנקה בבית הספר

לכבוד השנה החדשה, תלמידות שכבה ח’ באולפנת אמית גבעת שמואל, החליטו לפרגן ליוליה המנקה שמשקיעה רבות בנקיון הכיתות והמסדרונות.

התלמידות אספו כסף ורכשו לה מתנה לחג, אליה צרפו ברכה מרגשת.

יוליה התרגשה עד דמעות מהמחווה ושיתפה את התלמידות שכל המשפחה שלה נמצאת באוקראינה והיא הרגישה לבד בארץ. ”היום פעם ראשונה אני מרגישה שיש לי משפחה בארץ, אתם המשפחה שלי. אני אוהבת אתכם”.

גולן שחור תלמידת כיתה ח2 שיתפה: ”הרגשנו שזה היה משמעותי בעיקר עבורנו. העובדה שעשינו משהו משמעותי עבור יוליה, שאותה אנחנו ממש אוהבות, במיוחד אחרי כל מה שהיא עושה למעננו. בעקבות כך החלטנו שנתאמץ לשמור על שגרה של כיתות נקיות יותר ונחשב ונסתכל קצת יותר על הסביבה שלנו ביום יום”.

אורית קאופמן, מנהלת אולפנת אמית גבעת שמואל: ”בכל פעם שיוזמה מגיעה מקרב תלמידות ואני שומעת עליה כמוזמנת- אני מבינה שמשהו טוב קורה באולפנה. במקרה הזה, התלמידות שלנו ברגע אחד הפכו ללוקחות אחריות ורואות את הסיטואציה בעיניים בוגרות. יישר כוח לתלמידות הנפלאות, לרכזת השכבה אביטל בירנבאום ולאיריס בדש מנהלת החטב שהיו שם המשמעותיות ונוכחות ברגע הנכון לאסוף את קולות התלמידות ולסייע להן בפרוייקט במרגש הזה. במקרה הזה נותר לי רק להיות גאה באיכות הערכים של תלמידותינו הנהדרות”.

פורסם בתאריך: 19.09.2023