חדשות וחדשנות בחינוך >

שמחים ומשמחים

בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים ממשיכים את המסורת. כמידי שנה, בראש חודש אדר תלמידי שכבת ט יוצאים במבצע כפול; החלק הראשון כולל איסוף תחפושות יד שניה מתושבי העיר- דרך מרכזי איסוף ובתי הספר, בשיתוף עם הנהגת ההורים יחד עם תרומה נדיבה של עסקים השונים שמוכרים תחפושות בעיר.

בשלב השני הרימו התלמידים אירוע הפנינג בבית הספר שמתקיים בראש חודש אדר שפתוח לכלל הציבור – אליו הגיעו השבוע מאות מתושבי העיר, מתוך מטרה לתת הזדמנות לכולם לחגוג את פורים בשמחה עם תחפושת חדשה לחג, ללא תשלום.

רותם רחום וטידרוס מהרט מכיתה ט’4: “שמחנו מאוד לארח את הילדים ולתת להם טעימה קטנה משמחת פורים. נהנינו לראות את הילדים הרבים שהגיעו ונהנו, זה עשה לנו הרגשה טובה לתרום לחברה בדרך זו”.

יהודה גריינר, מחנך ט’3 אמר כי “מרגש מאוד לראות את המשפחות עם הילדים מגיעים בהתלהבות ובשמחה לאירוע. השוויון וההזדמנות שאירוע זה נותן לכולם ללא הבדל הוא מדהים. בנוסף מרגש לראות את הלב של התלמידים בעשייה ובנתינה לפני האירוע בהכנות ובמהלך האירוע בהפעלת הילדים, זה בונה אצלם קומה נוספת של ערך הנתינה והאכפתיות”.

שלומי ירוחם, יו״ר הנהגת ההורים העירונית: “הנהגת ההורים זכתה לקחת חלק בהפנינג חגיגי ופורימי במיוחד עם בית ספר אמית איתן ופתחה יחד את חגיגות חודש אדר. משפחות רבות הגיעו לחגיגות ונהנו מאוד מהצבעוניות תחפושות וחגיגה קהילתית. אנו שמחים על שיתוף הפעולה בין ההנהגה לבית הספר והפיכת הפנינג זה למסורת זו השנה החמישית”.

דניאל בארי מנהל בית החינוך: “ההפנינג שמתקיים בבית החינוך הוא מסורת מרגשת של שנים. כוחו של בית החינוך בהיותו שותף לקהילת מעלה אדומים, לא רק בענייני חינוך ולמידה אלא גם בתרומה חסד וחיבור לקהילה”.

פורסם בתאריך: 08.03.2022