חדשות וחדשנות בחינוך >

שמחה לכל העיר: הפנינג תחופשות באמית איתן

הפנינג תחופשות באמית איתן

כמיטב המסורת, לכבוד ראש חודש אדר התקיים הפנינג תחפושות בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים בהובלת שכבת ט’.

ההפנינג כלל, מתנפחים, פופקורן, סוכר, תחנות שונות ומגוונות, הופעה של נילי מקצב הצלילים ודי והקוסם. ההפנינג היה פתוח לכל תושבי העיר ללא עלות וניתן היה לבחור תחפושות לכל המשפחה.

ההפנינג התקיים בשיתוף פעולה של אמית איתן יחד עם תומר רחל מהנהגת ההורים העירונית בבית החינוך ובן חדד מנהל אגף הספורט בעיריית מעלה אדומים.

אורי בן שימול, איתי מלכה, רועי בלומנברג, רועי מנסורי, מאור לוי ונתנאל נבטי, תלמידי כיתה ט2 אשר ארגנו את ההפנינג שיתפו: “היה כיף לראות את הילדים הקטנים נהנים במתקנים, אוכלים פופקורן סוכר, נהנים מהצגה ומקוסם. הרגשנו אחריות רבה להצלחת ההפנינג ואנו מרגישים שהצלחנו”.

תהילה אלפי, מחנכת כיתה ט2: “שמחנו לראות את ההתגייסות של התלמידים, את ההתרגשות והעשיה לאורך כל ההכנות וביום ההפנינג עצמו. הם היו מוכנים לוותר על דברים אישיים וחשובים לטובת הצלחת ההפנינג. גאה בהם על כך”.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “כמיטב המסורת זכינו גם השנה להרים הפנינג קהילתי שבו לקחו חלק גם משפחות המגויסים. היה מרגש לראות את השמחה על פני הילדים והמשפחות, וגם על פני תלמידנו שזכו במצווה גדולה זאת. זו זכות דווקא בתקופה מורכבת זו שהעצב מהול בשמחה, לקחת חלק ביוזמות חינוכיות וערכיות ובתרומה לקהילה ובכך להוסיף אור ושמחה במיוחד בחודש זה בעם ישראל”.

פורסם בתאריך: 13.03.2024