חדשות וחדשנות בחינוך >

שיעור חינוך אמיתי: התלמידות הפיקו חגיגת בת מצווה מושלמת לעולות החדשות

תשע תלמידות הלומדות בכיתה ז’ באולפנת אמית צפת, הינן עולות חדשות מאתיופיה, אשר טרם זכו לחגוג בת מצווה כמו שצריך. צוות האולפנה ותלמידות כיתה י’ התגייסו למשימה והפיקו עבורן חגיגה מושלמת ושמחה.

הארוע התקיים באולם הכנסים של האולפנה שהפך לאולם שמחות יוקרתי בסיוע הנהלת האולפנה, צוות מקצועי שעזר בכל הנדרש ובנות בוגרות שבאו לשמח. חגיגת בת המצווה כללה קבלת פנים, ריקודים, סעודת מצווה, ברכות, הפרשת חלה וקינוחים.

בנות הבת מצווה הגיעו לאירוע יחד עם האמהות שלהן, עם הלבוש המיוחד והמסורתי, יחד חגגו ורקדו בשמחה. אחת האימהות שהודתה לבנות אמרה כי זו זכות גדולה לחגוג בת מצווה בארץ ישראל, “אנחנו מרגישים כמו בחלום שהתגשם, תודה לכן על האהבה הגדולה והחיבוק החם לבנות שלנו”.

התלמידה שחר בן סימון משתפת: “חגיגת הבת מצווה הייתה חוויה יוצאת דופן ומרגשת מאוד. בהתחלה לא האמנתי שנצליח להפיק אירוע כזה גדול. נהנתי מאוד באירוע ובהכנות שלו”.

חברתה לכיתה מרים עוואד מוסיפה: “האירוע היה מדהים ומושלם. פשוט חוויה לא נשכחת. תחושה של שמחה מהלב לחגוג לבנות שלא זכו”.

יפה שמש, מנהלת האולפנה: “לכל אורך הארוע הרגשנו אווירה של חסד ושמחה אמיתית מכל הלב והנשמה. זה התחיל בכיתה אחת עם חזון גדול, המשיך בכל כך הרבה אנשים טובים שנרתמו ותרמו והסתיים בבנות מצווה מתוקות עם אור בעיניים. תודה לרותי סאסי רכזת העולות, למורה שירה גדעוני, לסייעת אוסנת עלי על עבודה מכל הלב והנשמה למען העולות ולמירי אבני מפקחת מטעם משרד החינוך על ליווי וקליטה משמעותיים”.

פורסם בתאריך: 26.12.2021