חדשות וחדשנות בחינוך >

שיא של מעשים טובים במקיף אמית קריית מלאכי

שיא של מעשים טובים במקיף אמית קריית מלאכי

יום המעשים הטובים במקיף אמית קריית מלאכי הפך להפנינג נתינה מטורף בו לקחו חלק כלל תלמידי בית הספר במספר מוקדים בעיר.

במסגרת יום המעשים הטובים בארץ. במקיף הדתי אמית בקרית מלאכי, הוחלט לקיים יום נתינה רב גילאי, היום נפתח בהפנינג הכנת כרזות וחולצות ולאחר מכן כל שכבה יצאה למשימת נתינה אחרת:

שכבות ז’ וח’ אספו מוצרים לנזקקים ברחבי העיר, כל שכבה תפסה אזור אחר בעיר, כך הגיעו התלמידים למקסימום מקומות והצליחו למלא עגלות מכל טוב עבור נזקקים.

שכבת ט’ הכינה צ’ופרים למנקים בעיר ובבית הספר ואף ניקתה היום במקום המנקים את הכיתות.

כמו כן התנדבו התלמידים, בבית הקשיש ושיחקו עם הקשישים ובסוף היום ניקו את הפארק העירוני הסמוך לבית הספר. שכבה נוספת שיפצה את המקלטים של ביה”ס. ואילו שכבת י’ יצאה לעבוד בחקלאות.

שירה זכריה, יו”ר מועצת תלמידים אמרה: “הרעיון של להרחיב את ההתנדבות למספר מוקדים נולד מתוך המחשבה שכל שכבה יכולה לתרום בתחום אחר. אני שמחה שהצלחנו להוציא את זה אל הפועל לאחר חשיבה מאומצת, וחושבת באמת כי אסור לנו לסיים את זה ביום אחד. זה צריך להיות משהו שבשגרה, כי טוב זה משהו מדבק”.

מנהל בית הספר, אביעד גבאי: “חשוב שנדע לעשות מעשים טובים כל השנה, ולא רק יום בשנה, לשם אנו מחנכים את תלמידנו, ולכן חשוב לנו מאוד להשריש את ערך הנתינה בתלמידים. אני גאה לראות את רוח ההתנדבות שלהם והרצון שלהם להעניק, כך אנו יוצרים חברה טובה יותר, ומקווה שנזכה להיות תמיד בצד הנותן. מרגש היה לראות כיצד גם המורים מפשילים שרוולים ומצטרפים לתלמידים בעשייה, החיבור הזה יצר אווירה מקסימה של שותפות, חוויה ואהבה”.

פורסם בתאריך: 29.03.2022