חדשות וחדשנות בחינוך >

שומרים על ענף החקלאות הישראלי

תלמידים תומכים מסייעים לחקלאים הישראלים

בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל, תלמידי שכבת י”א ותלמידי שכבת י”ב מישיבת אמית ברוכין החליטו לשנס מותניים, לסייע לענף החקלאות ולתמוך בחקלאים הישראלים שנפגעו במלחמה.

התלמידים נסעו לשני ישובים בארץ: אחיטוב וקדימה, ועזרו בקטיף ואריזת ירקות ופירות שונים ובתחזוקת השדות. התלמידים חוו את העבודה הקשה אך המשמעותית של החקלאות, והתרשמו מהאנשים הטובים וההתמדה של החקלאים למרות הקושי והאתגר.

איתן סגל משכבת י”א סיפר: “הגענו לישוב אחיטוב לחקלאי שהבהיר לנו שחוץ מ-3 הודים וכמה מתנדבים אין למשק שלו כוח אדם. בראבאק כמו שהשביעיסטים יודעים לעשות קטפנו ומיינו מלפפונים, ארזנו וליקטנו עגבניות שרי. הייתה חוויה טובה ומאוד מספקת ובע”ה התכנון לחזור לשם בקרוב”.

מתן איזראלוב משכבת י”ב הוסיף: “היה ממש כיף לעבוד בתותים בישוב קדימה, היה לי קצת עצוב לראות שאין מי שיעשה את מה שעשינו היום יחסית לגודל השדה ולגודל העבודה, אבל עדיין היה אחלה”.

הרב אבי שיש, ראש הישיבה מסכם: “תלמידינו האהובים העוסקים בנתינה ובוחרים להתנדב מביאים לידי ביטוי את האהבה הגדולה שיש להם לארץ ישראל. יישר כח לאיתן סגל תלמידנו שהוביל את ההתנדבות ביחד עם שאר התלמידים והצוות מהרעיון ועד המעשה!”.

פורסם בתאריך: 01.01.2024