חדשות וחדשנות בחינוך >

רצים לזכר קציני אגוז

רצים לזכר קציני אגוז

את יום המחצית וחלוקת התעודות בחרו בישיבת אמית יגל אשדוד לציין במירוץ לזכר קציני צה”ל אופק אהרון ואיתמר אלחרר ז”ל, המפקדים ביחידת אגוז שנהרגו בשוגג לפני כשנה מירי כוחותינו.

הבוקר נפתח בשיחה של נדב שהיה סמ”פ ביחידה תחת פיקודם, ממנו ספגו התלמידים ערכים של גבורה ודבקות במטרה. לאחר מכן קיבלו התלמידים חולצות מירוץ שהודפסו בחסות אחד ההורים, ויצאו למירוץ על טיילת אשדוד יחד עם לוחמי היחידה ובוגרי הישיבה.

אוהד חלילי יו”ר מועצת התלמידים ותלמיד כיתה י”א: ” מטרת המירוץ היא להעלות מודעות לסיפור, ולהנציח את החיילים, שני לוחמים בעלי אישיות מדהימה. שמענו עליהם מהאנשים שהיו הקרובים ביותר לאיתמר ואופק. המירוץ מעלה את המודעות בישיבה בפרט ובעיר אשדוד בכלל למקרה המצער ומנציח כל שנה מחדש את האחים שלנו. אנחנו התלמידים חשים גאווה אדירה כאשר אנחנו רצים עם תמונתם של החיילים על החולצה, ואינספור דגלי ישראל מסביבנו, כדי להעביר מסר חד וחלק: עם ישראל חי!”.

זיו חסן, רכז חברתי ומוביל המירוץ: “המירוץ של תלמידי החטיבה העליונה לזכרם של הלוחמים האהובים הוא הזדמנות נפלאה שלנו בישיבה לחנך לאהבת הארץ והמולדת ולשירות משמעותי. המפגש עם דמותם מעוררת ההשראה של הלוחמים הנופלים ז”ל. ולהבדיל האנרגיות והרוח של הלוחמים שהגיעו מהיחידה להשתתף איתנו במירוץ ערכי, תורם רבות לתלמידים ומספר את סיפורה של החברה הישראלית. סיפור של עם אחד. ארץ אחת ומדינה אחת אהובה של כולנו”.

פורסם בתאריך: 07.02.2023